Despre timp si frica

Traiesc cea mai grea perioada din viata mea. Din fericire nu prea am trait perioade grele in viata, e prima data cand ma confrunt real cu frica, temeri si alti monstri.

Probabilitatea unei nasteri premature ma termina psihic zi de zi deoarece nu mi-am inchipuit niciodata cat de neputincioasa se simte o mama in fata probabilitatii ca puiul ei sa pateasca ceva.

Si mi-e frica. Nu pentru mine ci pentru ea. Ma consum zilnic ca o baterie care se tot goleste si raman doar cu frica, frica aia nebuna ca ceva ar putea merge rau, ca temerile mele poate nejustificate s-ar putea adeveri. Nu stiu cum sa lupt cu asta, cum sa ma imbarbatez, cum sa fiu tare in ceva ce nici macar nu e vorba de mine. Cum sa imi tin copilul la termen ca sa se nasca sanatoasa, cum sa fac sa fie bine cand nimic din ce se poate face nu e in mainile mele?

Cum fac celelalte mame? De unde isi gasesc puterea? Cine le poate lua macar un sfert din framantari?

Ii multumesc lui Dumnezeu pentru barbatul minunat pe care il am langa mine, pentru minunea care e el, singura mea sursa de forta interioara in toata lupta asta care e doar a mea si a lui.

Niciodata nu mi s-au parut zilele mai lungi decat acum cand ma rog sa treaca repede ca sa se adune in calendar. Stiti voi secretul timpului? Acela care vindeca si in cazul meu…rezolva?

Pun aici piesa fetitei mele, melodia pe care o trezesc cand sunt prea ingrijorata ca nu misca si care ii place la nebunie. Piesa pe care ii promit lucruri, pe care ii spun cat de mult o iubesc si o pretuiesc, piesa pe care o rog sa mai ramana in burtica, piesa pe care o cantam doar noi doua, singure, in secret:

One comment

  1. Corina Buzatu · · Reply

    Lavi, imi pare rau sa citesc asta, sper ca micuta Petra sa fie ok si tu sa gasesti puterea sa treci prin perioada asta, pentru tine si pentru ea. Sunt sigura ca Radu va fi un sprijin de nadejde si ca veti trece invingatori prin asta, toti trei. Va imbratisez cu drag, tine-ne la curent!

Leave a Reply

