Never

Vreau doar sa spun urmatoarele: Dumnezeu nu m-a lasat niciodata.

Nu imi place mie sa vorbesc despre credinta mea, e un lucru mult prea personal si intim dar acum, astazi, simt nevoia sa spun: Dumnezeu nu m-a lasat niciodata.

Intotdeauna cand am zis: de aici eu nu mai pot, fa tu…a facut El.

Intotdeauna.

Fara echivoc, pana unde am putut sa duc eu, am dus dar Dumnezeul meu, acela care e acolo indiferent de situatie, a stiut cand ingrijorarile mele sunt prea mari si umerii mei prea sensibili.

Atat vreau sa va zic celor care apucati de cititi aceste randuri: never loose faith!

Leave a Reply

