Octombrie

Octombrie e luna mea preferata din multe motive. Pentru mine toamna aduce emotie de nou inceput, cred ca sunt amintiri de pe vremea cand incepeam scoala. Iubeam freamatul zilelor din ce in ce mai reci, iubeam emotia intalnirii cu colegii, iubeam sa merg cu mama la cumparaturi de haine pe care abia indrazneam sa le ating pana in ziua cu pricina.

Imi e draga toamna din multe alte motive, mi-e draga ca e rece si intepatoare si imi permite sa fac mixuri vestimentare interesante, mi-e draga ca pot bea munti de ceai, mi-e draga ca pot sta seara in pat sub patura pufoasa pe care am primit-o de la mama cand m-am maritat.

Toamna asta mi-e mai draga din multe alte motive, v-am tot spus si nu mai spun deoarece am observat ca toate posturile mele sunt cu si despre sarcina dar daca in fiecare an am mentionat ca-s indragostita de toamna, trebuie sa mentionez ca anul acesta sunt lesinata dupa toamna. Mi-e mai draga ca niciodata. Freamat mai mult ca niciodata. E un inceput de ceva mai mult ca niciodata.

E ultima toamna cand ne plimbam doar noi doi, de mana, printre frunzele cazute. Desi nu-mi mai vad varfurile picioarelor aud clar cum fosnesc frunzele si le calc mai apasat, ca sa tin minte toata viata mea momentele astea.

E ultima toamna cand nu impart castanele caci lui nu-i plac sau nu imi cere, de dragul meu dar poate la anul va trebui sa cumpar doua pungi. Nu conteaza, la anul voi iubi si mai mult toamna.

Toamna asta e cea mai frumoasa toamna din cate au fost si cea mai putin frumoasa din cate urmeaza.

Leave a Reply

