Acum

Nu stiu cand am devenit atat de mama. Nu mi-am pierdut nici simtul umorului, nici adictia pentru moda, nici o bucata de creier, nici macar apetitul…de lucruri bune, stiti voi.

Doar ca nu mi se mai par niciuna atat de interesante.

Gasesc placere in orice dar cea mai mare placere o gasesc in povesti despre nasteri, alaptat si alte chestiuni atat de plictisitoare pentru restul omenirii. Ma insufletesc cand fac lista de cumparaturi pentru spital care e facuta si refacuta de zeci de ori, de fiecare data mai ordonata, mai aranjata, mai dichisita, mai…scumpa.

Daca am terminat-o as cauta carucioare dar stiu deja ce vreau deci pica. Am citit toate articolele noi de parenting, chiar si ‘Parenting neconditionat”, sunt pusa la punct cu tot ce zic psihologii despre cresterea armonioasa a unui copil (multe bla bla-uri), am un plan de crestere bine stabilit (sa fie fericita, atat, asta-i planul). Stiu exact unde ii pun patutul, cu ce o imbrac, ce o sa-i cant, cum o sa-i vorbesc, cum o sa o alint. Ii povestesc lui taica-so tot ce trebuie sa stie (si ce nu ar trebui sa stie), ii expun planurile mele de zeci de ori pe capitole bine structurate si ma amagesc ca va retine macar un sfert. Ma prefac aproape perfect ca ma intereseaza orice alt subiect de discutie cand stau de vorba cu prietenii si doar cine ma cunoaste bine, foarte bine, stie ca nimic nu ma face sa vibrez mai mult decat o discutie despre muci de bebe.

Ca da, asta sunt acum, asta e etapa mea. Sunt atat de pregatitta incat nimic nu ma poate surprinde. In afara de ea, care nu poate fi decat mai minunata decat ma astept sa fie. Asta da, m-ar surprinde, caci ma astept sa fie perfecta.

Leave a Reply

