Latest

Are 350 de grame si 21 de cm. Doctorita a spus ca are picioarele lungi. Are tot ce ii trebuie, doi rinichi, o inima functionala, un creier numa’ bun, un torace bine dezvoltat, membre frumoase.

Ma stampar de dorul ei numai pentru cateva minute si cum ies de pe usa cabinetului mi-e dor din nou de ea si as vrea sa stau ore intregi sa ma holb la imaginea ei, sa vad cum se joaca, cum isi duce mainile la cap, sa-i urmaresc fiecare miscare. Caci e in mine si nu plec nicaieri fara ea, vorbim zilnic si deja avem secrete dar tot mi-e dor de mor de ea si mi se inmoaie picioarele cand ma gandesc la mirosul ei.

Sunt la jumatatea sarcinii. A trecut foarte repede pana aici, am fost binecuvantata cu o sarcina usoara si fericita si mai am inca pe atata. Sunt nerabdatoare dar in acelasi timp cea mai mare dorinta a mea e sa stea acolo cuminte pana la finalul celor 40 de saptamani.

Anul acesta o sa impodobim bradul in trei.

3 comments

  1. Ma bucur din suflet ca e totul bine🙂 Iti doresc sa te bucuri de restul perioadei, sa fie chiar mai frumos decat a fost pana acum si peste 20 de saptamani sa o strangi la piept cu drag si dor

  2. Bianca Roxana Anitei · · Reply

    Sarcina ușoară in continuare! Felicitări!!!

Leave a Reply

