Scrisoare fara timbru

Draga Petra,

Stateam aseara si iti numaram bataile din burtica si imi venea sa-ti multumesc pentru fiecare reactie. Fiecare bataie, inseamna ca esti acolo. Fiecare lovitura, inseamna ca existi.

Pe fundal se auzea Capatos si ale lui panarame ieftine (iarta-ma ca ma uit la Capatos dar nu ma adoarme nimic mai bine intr-o existenta plina de ganduri decat o mizerie de asta) si eu ma gandeam la noi.

La noi trei.

La tot ce urmeaza.

Incercam sa mi te imaginez in casa, plangand noaptea sau tragand de mine sa iti dau san. Incercam sa mi-l imaginez pe taica-to plimbandu-te sa-ti linisteasca colicii (apropo, abia astept sa-l cunosti, e tot ce ti-ai putea dori de la un tata). Incercam sa mi te imaginez mare, cu probleme existentiale, indragostita sau suferind dupa un baiat.

Incercam sa imi imaginez ca sunt o mama buna. Ca o sa am intotdeauna raspuns la problemele tale. Ca iti voi da cele mai intelepte sfaturi, ca nu ma voi enerva niciodata cand imi vei cauza probleme, ca voi fi intotdeauna calma, implacabila si gata sa te scot din rahat. In visele mele iti dau cea mai buna educatie. In ceea ce proiectez pentru tine vei fi cel mai minunat copil, cel mai cuminte, cel mai ascultator, cel mai inteligent, cel mai descurcaret. Noi doua vom fi cele mai bune prietene si vom avea secrete. Iti voi povesti despre ce inseamna sa fi femeie fara sa ma inrosesc si fara sa astept sa iti spuna prietenele tale mai indraznete. Te voi pupa intotdeauna de noapte buna si te voi lua in brate de fiecare data cand vei intinde mainile. Voi invata din nou sa ma joc si sa sar elasticul. Iti voi cumpara cele mai frumoase haine. Iti voi spune ce inseamna sa te iubeasca Dumnezeu si iti voi demonstra prin faptul ca eu te-am cerut si El mi te-a dat. Iti voi spune ca barbatii minunati trebuie sa semene cu tatal tau si ca te sfatuiesc sa-i alegi pe aceia. O sa te iau in brate cand lucrurile nu iti vor iesi cum doresti si o sa te las singura in camera ta cand nu vei avea nevoie de prezenta mea. O sa accept ca oamenii o sa mi te fure la un moment dat si eu voi insemna doar un telefon sporadic, uneori dat cu vina. O sa-mi placa de baiatul pe care il alegi doar daca te iubeste cum te iubesc eu. O sa te iubesc si buna si rea.

Draga Petra, cel mai probabil nu voi reusi sa fac tot ceea ce imi doresc mai sus. Nu stiu cat de buna si perfecta voi fi si cate dintre dorintele mele referitor la tine vor deveni realitate dar stiu un lucru care nu se va schimba niciodata: o sa te iubesc exact asa cum esti si o sa te accept exact asa cum esti.

Tin totusi sa iti multumesc pentru fiecare lovitura din burtica. E primul nostru secret.

2 comments

  1. superb! mi au dat lacrimile …

  2. Corina Buzatu · · Reply

    Lavi, este unul dintre cele mai emotionante articole pe care le-am citit vreodata! Este si o idee buna pentru viitor…
    Cred ca vei fi o mamica extraordinara, iar Radu va fi alaturi de tine un tatic minunat. Va doresc sa fiti fericiti, ma bucur mult pentru voi!

Leave a Reply

