Noutati

N-am mai dat demult pe aici, nici eu, nici voi (probabil) si mi-e aproape rusine sa va chem inapoi dupa atata timp dar am scutire medicala pentru absenta🙂

Scutirea mea are chip de ingeras si creste in burtica mea de aproximativ trei luni, trei luni in care nu mi-a stat mintea la nimic altceva decat sa depasesc cu bine primul trimestru si sa rasuflu usurata ca sarcina mea e sigura si ca bebelusul e in regula.

Bine, nici poveste. Chiar daca totul decurge normal si toate-s bune pe fisele medicale eu tot nu ma pot relaxa total, sunt o gravida panicoasa si gandurile negre inca ma mai bat dar incerc sa ma bucur de minunea pe care o traiesc. Va spun, e o minune. Eu am intrat cu multe gravide in contact de-a lungul vietii, iubesc copiii si am o droaie de nepotei (famile fertila rau) dar cand ti se intampla tie, e cu totul alta poveste. Nu pot sa explic in cuvinte sentimentele ce te incearca atunci cand in interiorul tau creste o viata, mai ales una pe care ti-ai dorit-o si mai ales una pe care o imparti cu barbatul pe care il iubesti. E magic.

Fiecare ecografie ma amuteste si de fiecare data cand ii vad manutele si cum se agita in burtica ma topesc ca o acadea la soare si nu mai sunt in stare sa articulez mare lucru. Noroc cu sotul meu care pune toate intrebarile necesare, eu sunt prea absorbita sa stiu ca pruncu-i bine si sanatos.

Acestea fiind zise cred ca va dati seama ca subiecte ca fashion&beauty au trecut putin pe locul 2, dupa subiecte precum ecografii, analize, alaptare, nastere naturala, carucioare si sisteme de protectie, parenting in general. Nu, femeia din mine nu a murit ca sa lase loc mamei care nu are alta preocupare in afara de copilul ei dar sa va spun sincer s-a ascuns putin, lasand loc noilor provocari din minunile vietii de femeie. Ma preocupa in continuare tot ce ma preocupa si inainte, cu mentiunea faptului ca acum prioritatea mea numarul unu e sa creasca sufletelul mare si sanatos. In rest, se rezolva toate, pana si silueta care capata forme de…ei bine, tonifierea nu e cuvantul cheie, atat pot sa va spun.

O sa va povestesc pe parcurs pentru cine e interesata sa citeasca cum trec eu prin toate etapele sarcinii: transformari fizice si miscare, dieta si stil de viata in general.

Cine zice ca nu se schimba mare lucru zice o nebunie, se schimba totul din momentul in care testul e cu doua liniute, nimic nu mai e la fel si niciun gand nu merge mai departe de a face totul ca sa fii o mama buna. Eu asta sunt hotarata sa incerc sa fiu. Cu siguranta nu voi fi perfecta si sunt absolut convinsa ca nu voi lua nota 10 la capitolul parenting dar un lucru stiu cert: voi face si fac tot ce imi sta in puteri ca puiului meu sa nu-i lipseasca nicio clipa dragostea.

Ma asteapta cea mai frumoasa si mai lunga calatorie a vietii mele si probabil cele mai notabile experiente le voi nota aici, va invit sa le cititi🙂

1005552_260036694168084_5873402387587683876_n

3 comments

  1. Felicitari, ce veste frumoasa! Sa ai o sarcina usoara si sa fiti sanatosi amandoi🙂

  2. Felicitări, multe felicitări! Îți doresc o sarcină ușoară și multă sănătate!

  3. Felicitari! O sa fii o mamica fashionista. Am crezut ca ai abandonat blogul si ma bucur ca m-am inselat. Eu te citesc indiferent despre ce o sa insiri pe-aici :*

Leave a Reply

