Kilogramele de sarbatori

Mai e fix o zi pana la marea destrabalare. Am intrat ieri in Profi dupa o punga de linte (mare greseala) si era sa nu mai ies vie la ce imbulzeala era.

Stiu ca voi merge acasa la mama care face cea mai buna mancare din univers🙂 si voi da iama in drob, prajituri si oua umplute pentru ca oricat de mult as tine la silueta sunt anumite momente cand trebuie sa lasi garda jos. Ca asa e-n tenis🙂

Saptamana aceasta am mancat vegetarian, am facut sport si am evitat (pe cat posibil, sa nu exageram) dulciurile. Sunt aproape foarte multumita de prestatia mea si planul meu ca sa nu ma intorc cu o masura in plus la haine dupa aceste zile este:

-imi voi lua echipamentul de sport cu mine si imi voi scoate nepoteii la plimbare. Ei ma lucreaza mai bine ca orice antrenor🙂

-voi incerca sa nu mananc paine

-ma voi stradui (dar aici nu pot promite) sa evit aperitivele cu maioneza

-mai rarut cu prajiturile. Cat de rarut posibil🙂

-mancam carnea cu salata si evitam garniturile. Combinatia face diferenta.

-nu ciugulim. Nu ciugulim. Nu ciugulim. Repetam aceasta fraza pana o credem si pana o executam.

-ne intoarcem rapid la Cluj la frigiderul nostru drag si gol🙂

Pe langa regulile de mai sus ne bucuram de familie si ne incarcam cu energie pentru perioada urmatoare.

Va doresc Sarbatori Fericite, pline de iubire si pace!

easter

 

One comment

  1. Eu deja-s acasa la Nasaud, deja am mancat cozonac (prea mult), deja am gustat aperitive cu maio, deja am gustat prajituri, prea multe deja-uri :)))
    Anul trecut de Paste nu am pus un gram, cu cateva saptamani inainte descoperisem 30 day shred si nu l-am ratat nici de Pasti ca era scurt de 20 de minute. Anu’ asta nu stiu daca mai repet figura, m-a cam lasat motivatia😀
    Sa speram ca nu ne ingrasam ca tot noi avem de tras apoi

Leave a Reply

