50 de lucruri despre mine

Ma destainui rar si in viata reala si aici dar am citit posturile astea cu 50 de lucruri despre mine si mi-a venit si mie cheful sa fac unul🙂 Nu stiu daca intereseaza pe cineva dar peste ani as vrea sa il citesc si sa rad bine:D

So:

1. Mi-am cunoscut sotul la 19 ani, suntem impreuna de 8 ani si am stiut ca e iubirea vietii mele.

2. Sunt obsedata de ordine si nu suport sa am vase nespalate in chiuveta. Ma obsedeaza chiar, ma enerveaza si vasul in care gatesc ca e plin cu mancare😀

3. Ma pasioneaza moda de cand ma stiu, in liceu ma imbracam ciudat (experimentam) si pentru ca eram grasuna bine nu imi iesea intotdeauna. Colegii radeau de mine dar nu ma interesa iar in timp asta m-a ajutat sa imi dezvolt un stil personal.

4. Am fost grasuna sincer forever, mi se trage de la faptul ca atunci cand eram mica eram exagerat de slaba si de bolnavicioasa si a avut mama grija sa ma puna pe picioare cu tone de vitamine.

5. Prietena mea cea mai buna e prietena mea cea mai buna de la varsta de 3 ani si va fi prietena mea cea mai buna toata viata mea. Ne-am certat mult dar niciodata nu s-a schimbat nimic.

6. Sunt o prietena fidela, daca m-ai castigat sunt in stare sa merg pana la capatul lumii pentru tine.

7. Ma enervez repede si imi trece repede. Ridic tonul la oameni si am niste cuvinte foarte taioase la mine pe care uneori le regret. In timp am invatat sa ma temperez foarte mult, eram cam nevrotica in trecut.

8. Ma atasez enorm de oameni si sufar foarte tare cand ies din viata mea. Cred ca atragem oamenii potriviti in vietile noastre, asadar cei cu care ne inconjuram spun multe despre noi.

9. Am doi frati pe care ii iubesc enorm si pentru care as face orice.

10. Parintii mei sunt cei mai cei, daca as putea fi pentru copiii mei macar jumatate cat au fost ei pentru noi atunci ma declar multumita.

11. Imi doresc un copil. O fata. Asta acum, in viitor mai vedem.

12. Apreciez foarte mult oamenii talentati si ii sustin enorm (cum ar fi Valentina)

13. Sunt in stare sa imi dau si ultimul leu pe haine, am facut asta ieri si am ramas cu 7 lei in portofel.😀

14. Imi place la nebunie sa gatesc, mai ales deserturi. Ma topesc de drag cand vad ca oamenilor le place ce gatesc eu.

15. Am inceput Facultatea de Drept si am absolvit Facultate de Litere. Urmeaza un master in Comunicare Media.

16. Am citit tone de carti la viata mea, biblioteca oraseneasca era locul meu preferat in generala si liceu. Am citit toate cartile de la sectiune copii si aproape toate romanele. Regret ca nu mai am atata timp la dispozitie pentru asta.

17. Autoarea mea preferata e Phillipa Gregory, am citit tot ce a scris.

18. Nu sunt mare cunoascatoare de muzica dar ascult muzica. Daca imi place o piesa o ascult cateva saptamani pe repeat pana ma satur.

19. Pana acum doi ani nu am facut sport deloc. De doi ani fac sport aproape zilnic si m-am indragostit de stilul acesta de viata.

20. Incerc sa manac sanatos dar cedez repede la tentatii. Dupa aceea regret si ma simt vinovata dar data viitoare fac la fel.

21. Iau o multime de suplimente alimentare absolut haotic ca nu-s in stare sa ma tin de un program.

22. Ma machiez zilnic cat mai natural posibil si folosesc doar produse Paula’s Choice in rutine de ingrijire.

23. Am fost bruneta toata viata pana acum doi ani cand m-am facut blonda. A fost cea mai buna decizie.

24. Am 1.64 m inaltime si nu va zic cate kilograme😀

25. Am fost cea mai grasa la 72 de kilograme acum cativa ani si ma simteam groaznic. Nu voi mai ajunge acolo decat cand voi fi gravida (sper ca nici atunci).

26. Iubesc primavara si toamna desi sunt nascuta vara.

27. Sunt in zodia Leu si mi se potrivesc caracteristicile aproape perfect.

28. Imi doresc sa fac cariera si voi face. Sunt foarte ambitioasa.

29. Imi place sa fur meserie de la cei mai talentati si mai pregatiti decat mine. Observ care sunt oamenii astia si ma alipesc de ei.

30. Sunt foarte sensibila si sufar foarte tare daca sunt jignita sau nedreptatita. Plang rar de tot dar adun in mine supararile care cateodata…izbucnesc🙂

31. Citesc extrem de bine oamenii, imi dau seama usor de mincinosi si nu imi plac oamenii care incearca sa para ceea ce nu sunt.

32. Imi place sa conduc si ceilalti zic ca ma pricep🙂 Sunt un pic vitezomana, recunosc, ma enervez in trafic si nu prea las pe nimeni dar zambesc frumos si astept sa fiu lasata. Faptul ca-s blonda ma cam ajuta, recunosc.

33. Ma implic in multe lucruri si ma suprasolicit, apoi ma dau de ceasul mortii de zapacita ce sunt, intru in panica si nu mai stiu pe ce sa pun mana. Norc cu cei din jur care ma tempereaza.

34. Meseria ideala pentru mine ar fi sau stilist sau PR. Din pacate in Cluj nu prea pot face niciuna dintre cele doua. Savurez rubricile cu bine/prost imbracati si ma documentez doar din surse de specialitate. In Romania sunt foarte putini care stiu ce vorbesc la capitolul moda iar una dintre acestia este Iulia Albu. Bloggerita mea preferata este Ana Morodan care este nascuta in aceeasi zi cu mine🙂 Si cu Coco Chanel.

35. N-am dormit in viata mea intr-un cort si nu cred ca o voi face vreodata. Anul trecut era cat pe ce dar la 2 noaptea ne-am adunat corturile si am plecat acasa.

36. Am fobie de insecte, le detest din suflet, mi-e frica si sa pun mana pe un tantar mort.

37. Parfumul meu semnatura este Angel by Thierry Mugler.

38. Sunt foarte atenta cu imaginea mea si sunt cel mai mare critic al meu. Stiu foarte clar ce mai am de lucrat la mine, cu ce imi sta sau nu bine, ce ma avantajeaza si ce nu.

39. Nu sunt romantica deloc si nici nu-mi plac dulcegariile. Singura persoana careia ii spun te iubesc fara limita este sotul meu. In rest sunt tare rezervata in declaratii de acest gen desi iubesc multe persoane.

40. Ma entuziasmez repede si ma desumflu la fel de repede.

41. In copilarie am aterizat de pe bicileta pe parbrizul unei masini oprite la stop dupa ce am luat o curba in viteza. Nu voi uita vreodata ochii bulbucati de soc ai soferului cand s-a trezit cu mine pe parbriz. N-am patit nimic.

42. Rad la vesti sumbre si in situatii triste, de obicei cu Cami prietena mea. Nu o fac din nesimtire, cred ca e o reactie la stres. La inmormantarea tatlui dirigintei mele am ras cel mai bine din viata mea desi chiar imi parea rau. Era de inteles ca aveam si vreo 16 ani.

43. Imi place ironia si oamenii ironici si autoironici.

44. Serialul meu de suflet e Sex and the City. As putea sa ma uit la nesfarsit, stiu replici, episoade pe de rost.

45. Iarna ma imbrac aproape exclusiv in negru, am un fix. Vara nu port aproape deloc negru.

46. In liceu ma stiau toti profesorii si nu dupa cat eram de silitoare ci dupa cat eram de guraliva. Mi s-a atras atentia sa tac chiar si cand nu eram in clasa. Datorita firii mele razboinice m-am ales cu nota 7 la purtare deoarece m-am razboit in numele clasei cu diriga. Profa de germana ma ura si eu pe ea, tocmai de aceea dupa 7 ani de germana nu stiu o boaba. Ca si palma peste ochi am dat bacul din germana oral si am luat 10😀 nici acuma nu stiu cum am reusit, stiam cam 20 de cuvinte in total si le-am spus pe toate, in ordinea corecta se pare. Profa mea era sa lesine de nervi cand a auzit.

47. Sunt o fire prietenoasa dar la prima impresie par aroganta (asta imi spune lumea) dar se datoreaza faptului ca sunt putin timida.

48. Imi doresc o familie mare, o casa cu copii si catei. Cine nu-si doreste?🙂

49. Dorm cu sosete si vara si iarna.

50. Ador Clujul si nu l-as schimba pentru niciun alt oras din Romania. Cateodata visez sa plec din tara, am avut chiar planuri de State dar nu ma lasa inima. Sunt mult prea atasata de oameni si locuri ca sa plec. Consider ca daca m-am nascut aici a fost cu un sens si nu pot abandona tot ce insemn eu ca identitate (prieteni, locuri) doar pentru mai multi bani. Viata mea nu ar avea sens fara tot ce ma inconjoara in momentul de fata si m-as topi de pe picioare in alta parte, departe de toti cei pe care ii iubesc. Conteaza si calitatea vietii, insa cu ambitie cred ca iti poti face viata mai buna acolo unde esti. Nicaieri nu e mai frumos ca in Romania, Cluj si Nasaud. Locul meu in lume e aici deocamdata. Nu stiu ce imi rezerva viitorul si nu zic niciodata niciodata dar sper sa nu fiu nevoita sa ma depart vreodata de cei dragi ai mei.

 

11 comments

  1. Cum tu Lavi nicaieri nu-i mai frumos ca-n Nasaud? La Paris, in Las Vegas, la Cluj, oriunde:)) Noi cred ca batem numai Salva si Rebrisoara😛

  2. Lasa tu Anca ca poate fac din Nasaud punct de interes turistic😀 si iau cota parte de la primarie…:)))
    ca acasa nu-i niciunde…

  3. Fii serioasă, Lavi, că nu râdeau colegii de tine…Poate de mine, da, mai mult ca sigur, dar in nici un caz de tine!!!!

  4. Nati, era mai mult in generala cu rasul🙂 oricum, nu conteaza. Sper ca nici la tine🙂 te pup

  5. Categorizările nefavorabile din aceea perioadă a inadaptării sociale/școlare mă ajută să îmi înțeleg mult mai mult beneficiarii serviciilor sociale și să intervin în rezolvarea problemelor cu care se confruntă din prisma ”experimentatului” !🙂 O primăvară plină de verdeață!🙂

    1. Ce frumos ai spus🙂 pana la urma putem folosi in doua moduri experientele noastre: sa ne darame sau sa ne dea aripi. O primavara frumoasa si tie!

  6. Buna idee, sa mai vina niste turisti sa reanimenze locul.

  7. sper ca nu te superi, desi am remarcat ca te “aprinzi”usor, dar vroiam de mai mult timp sa te intreb: de ce nu folosesti virgula (ca semn de punctuatie) atunci cand este nevoie in textele tale? ai mai scris si n trecut ca e important sa scrii corect, ai terminat si facultatea de Litere, si totusi nu ai o relatie corecta cu virgula. sper ca nu ai sa te superi deoarece ca nu te-am atentionat din rautate .

    1. Ma aprind usor dar nu la atentionari de astea🙂 nu-s atenta, de aia. Scriu pe fuga, recitesc pe fuga. O sa am mai multa grija pe viitor, sper sa imi si iasa caci de felul meu grabita fiind am tendinta sa fiu usor neglijenta cu unele aspecte. Mersi de atentionare, o sa fiu mai atenta si daca se mai intampla imi cer scuze in avans. Pupici

  8. ok, m-am temut ca o sa te superi. inteleg perfect recitirea pe fuga sau chiar dupa postarea textului. bafta in continuare!

  9. […] fiind de postarea de pe blogul dragei mele Lavi, voi scrie și eu o listă cu 50 de lucruri despre mine. La fel ca și ea, nu […]

Leave a Reply

