Trends

Intotdeauna am avut “nas” pentru culorile care urmeaza sa intre in tendinte si pot spune fara modestie ca nu prea am dat gres. Inainte sa fie nebunia cu burgundy imi cautam disperata un pulover in culoarea asta si tot asa de la an la an m-am inarmat cu itemuri in culorile supreme doar din instinct inainte sa inunde piata.

Vreau sa consemnez aici, intuitia mea fina imi spune ca anul acesta cea mai cea culoare va fi bleu ciel (desi nu sunt deloc iubitoare de albastru) cu un usor accent de gri. Cam asa:

blue ciel coatsursa foto: http://www.paulinefashionblog.com/en/the-baby-blue-coat/

Daca tot vorbim de trenduri se pare ca lasam sneakersii la o parte putin (ma rog, ar fi indicat, eu nu o voi face deoarece datorita lor am descoperit ca poti umbla ore in sir pe jos fara chin) si ii inlocuim cu trainers (un fel de tenesi cu talpa mai groasa). Din pacate acest gen de incaltaminte nu avantajeaza chiar pe oricine, daca esti micuta si slabuta s-ar putea sa arati ca si motanul incaltat in ei. Oricum, sunt la mare cautare, ii gasim pe Asos la reducere chiar acum. 50% off girls!

image4xl image4xl1image4xl.2jpgRaman la mare cautare blazerele oversized (combinate cu trainerii de mai sus), ochelarii de soare rotunzi, gecile din piele, accesoriile mari si pretioase. Vara asta as opta si pentru o palarie cu boruri scurte din paie pe un par blond sau cu suvite blonde, lung.

Un aspect foarte important de care tine cont moda in ultimii ani este : efortless. Mai precis, cu cat arati mai relaxata, comoda, aerisita si uneori chiar nearanjata, cu atat mai bine. Daca se vede pe tinuta ta ca ai depus prea mult efort, atunci ceva trebuie dat jos. Cu exceptia cazului in care mergi la o nunta sau la alt eveniment cu dress code incearca sa balansezi orice outfit, oricat ar fi el de serios, cu piese relaxate: un tricou lejer, o bluza mai sport, o pereche de pantaloni mai largi 7/8, o coafura lejera, un machiaj minimal, unghii scurte sau medii. Redescopera adidasii, pantalonii comozi, tricourile basic din bumbac, camasile simple. Nu accesoriza fiecare tinuta, nu e musai. Cumpara-ti haine cat mai basic, minimal chiar, fara printuri deoarece vor ramane mult si bine in garderoba ta.

Cel mai important: daca te simti bine in pielea ta, se vede!🙂

2 comments

  1. Cat de adevarat e ultimult fragment. Jur ca m-am saturat sa vad in jurul meu tipe carora le sta parul perfect intins in orice moment, la magazin sau la sala, la scoala sau in club, fete mereu pe tocuri cu posetuta pe brat, machiaj perfect cu blush, contururi si mai stiu cate. Nu ies nici eu din casa in pijama sau sweat pants dar nici ca scoasa din cutie nu pot sa fiu tot timpul. Mi se pare atat de obositor, in plus poti folosi timpul ala pentru altceva (citit bloguri faine).
    Sper sa te inseli si sa nu se poarte bleu ciel. Sunt alba de felul meu, nu-s prietena cu solarul, si nu-mi sade bine cu asa culori deschise😀

  2. Anca si eu sunt blonda cu pielea alba ca branza si nu m-ar avantaja😀 well, asta e, punem un ruj sau ceva…btw, tocmai am vazut pe Asos o gramada de piese in culoarea asta. Sunt un Madam Lenoir al culorilor sau ceva de genu :)))

Leave a Reply

