50 de umbre ale blondului

Decizia de a-mi deschide parul a fost cea mai buna decizie a mea in materie de beauty (dupa tatuajul sprancenelor). Am pielea foarte deschisa la culoare, ochii verzi si tenul problematic iar nunatele inchisa ma palizeau si imi scoteau si mai tare in evidenta problemele tenului.

Blondul e culoarea care provoaca dependenta si desi e destul de greu de intretinut rar am vazut femei care sa se faca blonde si sa revina la culori inchise. Nu stiu cum dar provoaca dependenta, poate din cauza faptului ca e o culoarea solara care incalzeste trasaturile si te binedispune.

E simplu sa zici blond dar poti trece prin blond si nuantele lui astfel incat sa se potriveasca aproape oricarui tip de ten. Mie personal nu imi place blondul alb deschis, prefer nuantele foarte naturale cu suvite si nu ma pot imagina blonda intr-o singura culoare.

O sigura data coafeza mea a dat chix si m-am trezit atat de blonda incat nu m-am recunoscut in oglinda iar spre seara m-am revopsit acasa. Imi plac tonurile diferite in suvitele parului si va mai spun un truc: un par suvitat in diferite nuante arata mult mai bogat, asadar fetele cu parul foarte rar sau subtire ar trebui sa apeleze intotdeauna la suvite.

Cand va alegeti nuanta de par ar fi ideal sa vizualizati sute de fotografii ca sa vedeti ce va atrage cel mai mult si sa luati in considerare ca culorile mai deschise sunt mai greu de intretinut si mai sensibile. Luati in considerare nuanta naturala a sprancenelor atunci cand va deschideti parul si incercati sa pastrati radacinile cat mai apropiate de aceasta, in felul acesta culoarea nu va arata fake niciodata.

Am gasit pe Vogue un catalog de inspiratie care va poate ajuta daca sunteti in pregul unei decizii in ceea ce priveste culoarea:

http://www.vogue.com.au/beauty/hair+insider/galleries/50+shades+of+blonde+inspiration+to+take+to+your+hairdresser,25534

iar preferatele mele sunt:

868882-1_l 868698-1_lIar pentru ca e primavara si primavara vine intotdeauna cu schimbari stilistice sambata ajunga la Valentina pentru corectia spranacelor si cel tarziu peste doua saptamani merg sa-mi refac suvitelešŸ™‚ Dupa aceea poate-mi fac curaj si renunt si la cizmešŸ˜€

One comment

  1. rosetti · · Reply

    sa le salon te vopsesti?

Leave a Reply

