Planuri de primavara

Primavara vine cu fericire!

Dupa un februarie naspa rau, bolnavicios si trist primavara asta vine ca un pahar de apa dupa o sete lunga. In sfarsit!

Pentru ca totul sa fie si mai lacrimogen, am avut cel mai frumos 1 Martie ever pe care l-am petrecut in Parcul Central cu iubitul meu si cu nepoteii unde am alergat de la un tobogan la altul, am mancat vata de bat, am dat popcorn la ratuste si restul l-am rasturant pe jos, am facut intreceri, am mancat tarta cu fructe la cofetaria de la Stadion, am cumparat mai multe martisoare decat era cazul, ne-am plimbat cu autobuzul fara bilet si ne-am imbratisat si pupat la nesfarsit.

iubire

Pentru ca in fericire despre asta e vorba!

primavara1

Pe langa asta primvara vine cu pantofi frumosi nude, cu haine mai putine, cu alergat in parc si cu mers cu bicicleta!

Sa nu uit, primava vine si cu inghetata🙂 si cu antrenamente mai intense din aceasta cauza!

Primavara este despre plimbari mai lungi si mai dese in parc, despre timp mai mult petrecut in aer liber, despre planificat nunta prietenei tale, despre salate verzi si sucuri de fructe. Primavara chiar poti incepe sa iti schimbi stilul de viata: sa mananci mai sanatos, sa faci mai mult sport, sa ai mai multa grija de tine!

food2 food3 food

Primavara aste te poti lua mai in serios! Poti incepe sa contezi mai mult in ochii tai, sa iti faci planuri pe care sa le respecti, sa te preocupi mai mult de tine, sa te iubesti, sa zambesti !

Primavara e pentru noi inceputuri!

Pentru mai bine🙂

 

 

Leave a Reply

