Sucul minune

De mult visam la un juicer bun si de ce sa nu recunosc si la un pahar fancy de la Starbucks (ca-s fana) in care sa imi duc la munca sucurile.

Tadam, l-am luat. Am ales un Zelmer, slow juicer cu ax melcat (adica nu rade fructul ci il zdrobeste si pastreaza toti nutrientii). M-am interesat un pic de combinatii si am zis ca incep cu ceva ce sigur functioneaza si de care am auzit numai de bine: sfecla rosie, morcov si mar. De o saptamana deja ma trezesc foarte greu cu 10 minute mai repede (efort, va zic) si in fiecare dimineata execut constiincioasa un suc bun si proaspat. Sincer, n-as fi crezut ca da asemenea rezultate, atat de repede. In primul rand am pierdut rapid 2 kilograme fara sa schimb altceva in dieta (beau un pahar de suc dimineata pe stomacul gol) si pana la pranz ma simt full. Apoi mi se curata tenul, am o digestie foarte buna si mai mult decat orice ma simt foarte energica.

Sunt multumita de aparat, lucreaza usor, se curata repede, nu-mi bat capul la asamblare. Daca va intereseaza il gasiti la Emag la aproximativ 1000 de lei. Merita!

In afara de asta cu dieta stau la fel, am mai curatat din dulciuri dar nu de tot, in schimb gatesc usor si sanatos (aproape zilnic, traiasca pranzul la caserola), fac sport minim de 3-4 ori pe saptamana si am grija sa dorm minim 8 ore pe noapte. That’s it, e foarte simplu sa te simti bine, vorba reclamei.

In rest, abia astept sa vina primavara sa merg la alergat, mor de dor!

Daca aveti sugestii pentru combinatii bune de sucuri, let me know!

juice5 juice1 juice2 juice3 juice4Tip: daca va e lene dimineata sa curatati, spalati si vreti sa ecosomisiti timp atunci va recomand sa va curatati legumele seara si sa le puneti la frigider. Eu asa fac cu toate, cu exceptie merelor care se oxideaza rapid🙂

3 comments

  1. Suc din asta imi facea mereu bunica toamna sau cand eram racita, e sucul copilariei😡

  2. Ce fain, stia bunica ta ce stia🙂

  3. As vrea sa scri mai des🙂

Leave a Reply

