Cele mai bune investitii in materie de frumusete in 2013

Cele mai bune “investitii” pe care le-am facut in 2013 in materie de frumusete au fost:

-tatuajul cosmetic al sprancenelor. Cea mai buna idee ever. Mi-am tatuat sprancenele in iunie si am facut o miscare foarte inteligenta pe care nu o regret nicio secunda. Am ales cu grija expertul, pe Valentina Suciu pe care o gasiti aici (singura experta din Cluj in acest domeniu) care mi-a dat exact ceea ce imi doream: naturalete si definire. Mai e nevoie sa zic ca de cand am tatuajul nu a mai fost nevoie sa merg la pensat deloc?🙂

-epilare definitiva IPL. Desi sunt abia la inceput cu procedura, am prins o oferta extrem de avantajoasa de care am profitat si acum sunt in plin proces de epilare definitiva a zonelor sensibile. Rezultatele au fost wow dupa prima sedinta, o sa va povestesc mai multe la finalul procedurii.

-marirea numarului de antrenamente la sala. Am marit de la 2 zile pe saptamana la 3-4 antrenamente pe saptamana (depinde de saptamana) si desi nu am mai slabit la nr de kilograme am observat ca in sfarsit incepe sa mi se defineasca muscultaura asa cum imi doresc.

-blond. In 2013 m-am facut blonda si m-am regasit :))). La modul cel mai serios, e culoarea cu care ma simt cel mai bine, se potriveste tenului meu foarte deschis, ochilor si a pigmentatiei spre galben a pielii mele. Da, este mult mai greu de intretinut dar tratamentele cu uleiuri au dat rezultate fantastice asa ca parul meu este safe.

-reducerea numarului de produse cosmetice folosite. Mi-am simplificat enorm rutina de ingrijire in 2013. Aveam o rutina complicata de care efectiv m-am plictisit si am decis sa raman doar pe curatare, exfoliere chimica, hidratarae si factor de protectie solara. E foarte bine asa si inca nu simt nevoia sa revin la complicaciunile anterioare.

-reducerea numarului de produse de machiaj folosite. La minimum. Nu mai folosesc farduri colorate de foarte mult timp, nu imi mai pot imagina cum mi-ar sta cu verde sau mov la ochi, de exemplu. Simt ca nu ma mai reprezinta, imi place machiajul curat, aerisit, luminos. Folosesc doar fdt, pudra, blush, creion in nuanta maro sau plum si mascara maro. Se vede ca ma apropii vertiginos de 30 de ani🙂

-cumpararea unui ruj rosu. Aveam rujuri rosii deja, nu le-am folosit niciodata. Eu nu folosesc in general ruj, decat in cazuri extrem de rare. Ei bine, cu ocazia unui eveniment mai fancy am zis ca trebuie sa incerc si eu dar ceva sa nu necesite retus continuu. Asadar am cumparat Sephora lipstain nuanta 01, un rosu turbat. L-am purtat de 2 ori anul trecut ceea ce e o mare nebunie in cazul meu.

-consumul mai mare de ceaiuri. In 2013 am baut ceai cu nemiluita, chit ca a fost vara sau iarna. In general, ceai din plante medicinale, verde sau de fructe. Mi-a adus numeroase beneficii incepand cu o digestie mai buna pana la o piele mai elastica.

In principiu cam acestea au fost investitiile mele in materie de frumusete. Voi cu ce va laudati?

5 comments

  1. Eu m-am apucat de sport in 2013 datorita tie! Cand am vazut cu cata pasiune vorbesti despre sport si despre schimbarile din viata ta m-ai motivat si pe mine sa incep…

    1. Wow, asta inseamna mult pentru mine! Merci

  2. Whoa, mă regăsesc enorm în ce-ai scris tu aici. Sport fac deja de trei ani, in jur de cinci antrenamente săptămânal. La fardurile colorate am cam renunțat, folosesc machiajul natural, iar la ocazii sau când am chef să mă simt special, smoky negru, simplu. Da, am tot cumpărat rujuri roșii, interesul meu a crescut pentru ele. Am schimbat și simplificat, dar cu produse atent alese, rutina de îngrijire. Și da, cam după 30 de ani am început să reconsider multe chestii.

    1. Antonia, tu ai fost una din sursele mele de inspiratie in ale sportului!🙂 Da, dupa 30 de ani tinzi mai mult spre simplitate, se vede o maturizare in tot ce inseamna stil…

  3. Stii ca de cand te-am vazut pe tine cu sprancenele tatuate vreau si eu, nu? Asa de frumos arata, foarte natural si mereu ingrijite! Clar, e o investitie care merita facuta!
    Felicitari si pentru curajul de a te face blonda. Iti sade asa de bine🙂 si iti lumineaza fata!
    La sport, ar trebui sa iti urmez exemplul, ca tare m-am lenevit lately… Rusine sa-mi fie!

Leave a Reply

