Best and worst dressed @Golden Globes 2014

Pe scurt, cine mi-a placut si cine nu mi-a placut la Golden Globes 2014.

Mi-a placut cine s-a imbracat in perspectiva mea cum ar trebui sa te imbraci la un astfel de eveniment: elegant, fin, roial. Nu pot sa nu o aplaud pe Cate Blanchet care a fost cu mult peste media tinutelor din seara cu pricina.

Asa ca, Best Dressed in ordinea preferintelor mele:

hbz-gg-Cate-Blanchett-lghbz-gg-taylor-schilling-lghbz-gg-helen-mirren-lgAcum despre worst dressed…well, stiu ca Julia Roberts si Sandra Bullock au acelasi stilist si chiar am apreciat tinutele alese de ambele in ultima vreme dar alegerea Juliei Roberts pentru acest eveniment mi se pare epic fail si abia astept sa vad daca criticii sunt de acord cu mine. Oricat de eleganta ar fi rochia, camasa alba de dedesubt mi se pare cea mai nefericita alegere, nu are nicio legatura cu evenimentul, chiar daca rochia este lunga ma duce clar cu gandul la o tinuta business. Proasta alegere parerea mea.

Zoe Saldana este una dintre preferatele mele iar alegerea ei din seara decernarii mi se pare deasemenea fail. Nu imi place tinuta in sine, lungimea rochiei, aplicatiile, nimic. Este extrem de frumoasa si de obicei face niste alegeri admirabile, neinspirata de aceasta data.

hbz-gg-julia-roberts-lghbz-gg-zoe-saldana-lgVoua cine v-a placut/displacut?

2 comments

  1. Sunt intru totul de acord cu alegerile tale. Doamne, nu stiu ce o fi fost in capul Juliei Roberts!

  2. Mi-a placut si mie enorm Cate Blanchet…superba ca de obicei si intradevar, alt nivel…

Leave a comment