Trenduri din 2013 pe care le voi purta si in 2014

Cine zice ca in 2014 trebuie aruncate la gunoi toate trendurile din 2013? Adica, pot zice, asta nu inseamna ca si executam, nu?

In 2013 mi s-a lipit inima bine de cateva tendinte pe care le voi urma categoric si in 2014. Nu stiu daca au fost lansate neaparat in 2013, cert este ca eu anul trecut le-am sesizat si m-am indragostit de ele. Cum crush-urile mele sunt de obicei serioase si dureaza ceva vreme, am de gand sa le utilizez maxim pana ma satur eu sau cei din jurul meu de ele.

E amuzant cum garderoba mea sufera modificari serioase in functie de indragostelile mele, fara sa imi dau seama imi duc stilul de la un capat la celalt, mai acu cativa ani eram cu tocuri cui si fuste creion, astazi port in geanta o caciula cu forma de ursulet si am in permanenta ceva sport pe mine.

Asadar, desi nici nu-mi imaginam, in cativa ani usor dar sigur transformarile vestimentare din garderoba mea au fost influentate de tendinte care m-au adus la ceea ce in momentul de fata iubesc cel mai mult: efortless (this is the word). Nu stiu daca faptul ca duc o viata ceva mai sportiva decat acum cativa ani (ceva mai sportiva inseamna ca fac sport, acu cativa ani nu detineam nici macar o pereche de adidasi sau tenesi) mi-a influentat asa de puternic stilul, cert este ca in sifonierul meu perdomina articole mult mai relaxate decat acuma ceva timp. Ca sa marturisesc sincer si mai putin feminine.

Voi pastra pentru 2014 urmatoarele:

-influente sport. Da, eu sunt cea care poarta camasi cu runners, caciula cu toc de 12′, bluza din material sport cu coliere pretioase. Iubesc acest trend din toate punctele de vedere, este exact reprezentantul cuvantului efortless in moda. Rihanna ar fi vedeta promotoare a acestui stil, tocmai de aceea fotografiile reprezentative o cuprind din plin🙂

sports fashion 3 fashion sport4 fashion sports1 fashion sports 5 fashion sports-accente punk rock. Bad ass attitude, tricouri cu mesaje, piele (multa piele), ghete, ochelari de soare, almost bad hair si tot ce inseamna atitudine. Vorbesc de accente, nu de un stil general influentat.

punk rock 1 punk rock2 punk rock3 punk rock4 punk rock5 -the bomber jacket. O iubesc. Nu stiu de ce ca nu pot zice ca ma avantajeaza in mod special, cam toate arata foarte mari pe mine, insa pur si simplu imi place mult. Mi-am achizitionat una foarte draguta de la Zara sales si mai vanez macar inca una.

bomber jacket bomber jacket1 bomber jacket2 bomber jacket3 bomber jacket4 bomber jacket5-burgundy lips. Hai sa va marturisesc, le ador dar inca nu am avut curaj sa le port. Asadar iau trendul cu mine in 2014 si promit ca anul acesta o sa-mi fac curaj sa ma pictez🙂

burgundy lips2 burgundy lips3 burgundy lips4 burgundy lips 4 burgundy lips1 burgundy lipsComing next: ce trenduri planuiesc sa adopt din ce se prevede in 2014!

Voi ce aduceti cu voi de anul trecut?

Leave a Reply

