Despre 2013 si 2014

Toata lumea in jurul meu se plange ca 2013 a fost un an prost. Mai, nu stiu cum sunt altii dar eu cand ma gandesc la 2013 si contorizez ca toti ai mei sunt sanatosi langa mine, ca nu mi-a lipsit nimic, nicio secunda, ca de iubit am iubit si am fost iubita, atunci pot sa zic cu mana pe inima ca a fost un an minunat. Da, framantat, da plin de trairi si experinte bune si mai putin bune dar per total minunat. Tragand linie ies pe plus si la final, asta e tot ce conteaza.

Pentru 2014 imi doresc putine, asa ca sper ca anul sa ma surprinda placut si sa-mi depaseasca asteptarile. Nu-mi mai fac liste si dorinte, nu cer decat sanatatea celor dragi mie si multa putere de munca mie.

Nu am asteptari fabuloase, nu vreau sa cuceresc lumea (si pe nimeni de altfel, ce am cucerit e bun cucerit), nu vreau sa ma imbogatesc, nu vreau sa cuceresc niciun varf de munte. Vreau insa putere sa pot urca muntele. Vreau sa studiez mai mult, sa ma ocup de mine mai mult, sa fac mai mult sport, sa mananc mai sanatos, sa vad mai multe filme, sa spun mai des te iubesc, sa fac mai mult ceea ce iubesc, sa fiu mult mai buna, sa imi respect principiile, sa ma bucur mai mult alaturi de prietenii mei, sa invat sa muncesc si pentru mine, sa castig mai multi bani (dar nu atat de multi incat sa uit de mine), sa ii vizitez pe ai mei mai des, sa fiu si mai fericita.

Nu stiu ce urmeaza in 2014 pe blog deoarece sunt de felul meu o imprevizibila, insa orice m-ar mai taia capul va astept in ceea ce va promit ca va fi o incursiune mai matura si mai de calitate in modul meu de a privi frumusetea si viata.

Un 2014 de poveste!

cb6e031d8711edd75ef66782a98c663b

Leave a Reply

