Diferenta dintre a face si a vrea sa faci.

Ce ma enerveaza cel mai mult in mentalitatea romanilor e ca sunt/em lenesi.

Avem pretentii de la viata, am vrea cumva sa fim bogati si de maxim succes de pe canapeaua din sufragerie in timp ce ne uitam la Capatos.

La fel si cu stilul de viata. Ne-ar face maxim placere sa aratam toate ca si Catrinel Menghia proaspat coborata de pe catwalk dar savurand sorici cu sare si carnati cu mamaliga.

Si pentru ca evident, nu suntem nici una nici alta ne plangem de mila si dam vina pe cine si pe ce apucam, ca statul e de vina, ca glanda, ca nu am timp, ca nu pot, ca viata mea e intotdeauna mai grea decat a altora.

Primul pas spre un succes de orice fel e sa te scuturi de lene. Apoi, sa pui mana si sa muncesti.

Oricine are succes in viata profesionala a muncit cel mai probabil pe branci, orice gagica care arata demential transpira intens macar o ora la doua zile, orice reusita sta pe temelia unei munci intemeiate. Sala  trebuie sa fie o prioritate daca iti doresti sa arati bine si sa fii sanatos. Aud zilnic lamentari de genul: mi-as dori sa vin la sala dar nu am timp de la persoane care au foarte mare nevoie de miscare. Nimeni nu e atat de ocupat incat sa nu se poata preocupa macar jumatate de ora de sanatatea sa. La una dintre salile unde merg eu intrarea e gratis si ca sa vezi…e aproape goala. Ieri am facut anternament doar eu si antrenoarea si nu am putut sa nu fiu suparata pe mentalitatea noastra de romani lenesi cu asteptari uriase.

Rezultatele sunt la capatul distantei dintre a gandi si a face!

Faceti tot ceea ce va doriti sa obtineti!

Faceti!

1487346_10202762317243879_973898860_n

 

3 comments

  1. La ce sala te duci?🙂

  2. PS: bun articol…

  3. Lucia, merg la doua, una in Floresti si una in Cluj, ma refeream la cea din Floresti acum. Merci🙂

Leave a Reply

