Lista de cadouri pentru Mosu’

Of, oficial vine iarna. Bleah, nu-mi place frigul deloc…

Imi plac insa accesoriile iernii: caldura din casa, ceaiurile, statul sub paturica, linistea serilor, ciocolata calda, sosetele groase, paltoanele, manusile fancy, bradul de craciun si hmmm, cadouriiilleeeeeee!

Sper ca Mosul anul asta sa fie generos deoarece am fost cuminte si ascultatoare si ca sa-mi indulcesc putin trecerea de la toamna calda la frig am inceput sa-i fac lista. Puteti sa va inspirati si voi din lista mea daca doriti🙂

So, Mosule, daca ma auzi, ia de citeste, studiaza si adumi-le pe toate sau macar, cateva la alegere, oricare!

Visez inca de anul trecut la the perfect camel coat (Zara):

zara camel coatsi daca tot ai intrat in Zara te rog sa achiti si aceasta geanta:

zara bagDaca treci pe langa Mango spune-le ca-i ador si ca intr-o zi mi-ar placea sa lucrez pentru ei🙂 dar cumpara-mi si acest outfit:

mango outfitsiiiiii aceste ghete:

mango bootssa nu uitam ca serile de iarna se petrec in casa si ca e frig rau, asa ca nu mi-ar strica o pijama Etam:

pijama etamsi daca tot se petrec serile in casa, stii tu…tot de la Etam:

lenjerie by etamsau un ceas nou de la Guess, varianta gold…

guesswatch1manusile de anul trecut s-au cam rablagit asa ca o pereche de manusi fancy ar fi completarea ideala la tot ce am zis mai sus:

manusisi ceva la ce visez demult, de prea mult. Un pandantiv cu initiala mea. De aur:

necklacesi daca ti-au mai ramas putini bani, poti trece la variantele mai economice ca tot nu mi-ar strica o pereche de sosete flufy:

sockssau o cana stilizata de sezon:

wintermugsau macar niste lumanarele aromate, albe…

winter candlesi daca tot e sa ma dai gata ma poti surprinde cu un voucher la salonul meu preferat, stii tu care, unde sa-mi fac aceasta culoare de par:

haircolorTi-am dat deja prea multe indicii, ma opresc aici insa daca imi mai vine ceva in cap revin cu updates🙂

Voi ce va doriti sub brad?

Fotografiile au fost preluate de pe Pinterest, Zara.com, Mango.com si Etam.com

One comment

  1. Uuuu, am zis ca imi voi face si eu un wishlist dar.. Mi-e teama ca nu-mi vor ajunge randurile! Totusi, o sa gasiti lista curand pe blog🙂

    http://www.chatediary.wordpress.com

Leave a Reply

