Curs de Fashion Pr si Business Pr la Cluj

Daca e sa ma intrebe cineva cu ce ma ocup, nu as sti sa raspund exact. Lucrez full time la o firma de it pe departamentul de Resurse Umane unde nu fac doar Resurse Umane ci si organizare evnimente, putin marketing, am deasemenea colaborari pe partea de marketing si pr, in concluzie I’m a very busy lady. Nu ma plang, imi place foarte mult ceea ce fac, din pacate imi ramane destul de putin timp pentru mine, asadar partea de dezvoltare profesionala apuc sa o sedimentez doar in weekenduri cand mai vanez cursuri interesante, bine structurate care sa ma ajute sa progresez.

Anul trecut am luat parte la cursul de Fashion PR sustinut de Adelina Bortan, curs de care am fost foarte incantata si inainte de sustinerea acestuia si dupa. Un curs foarte bine structurat, cu informatii coerente, inteligibile si utile, informatii de care ma folosesc si astazi in meseria pe care o practic. Cursul de Fashion PR sustinut de Adelina a fost printre primele cursuri la care am participat si unul datorita caruia mi s-a deschis apetitul pentru tipul acesta de invatare. Aleg sa merg la cursuri in loc sa fac mastere sau alte tipuri de forme de invatamant pentru ca imi place sa intru in contact cu oameni care au experimentat o meserie, oameni care imi vand ce au invatat ei in practica nu doar in teorie, oameni de la care pot fura secrete si retete de succes.

Adelina m-a anuntat ca proiectul se extinde si…vine la Cluj. Asadar, pe 30 noiembrie si 1 decembrie Naked PR vine la Cluj cu 2 workshopuri foarte interesante: Fashion PR si Business PR. Workshopurile se vor desfasura pe parcursul a doua zile, unde se vor studia urmatoarele: strategii de PR (obiective, vehicule si mesaje), celebrity endorsement, ADN-ul brand-ului, F Factor (fans, friends, followers), puterea asocierii corecte si business undressed. mai multe detalii gasiti pe pagina lor de Facebook: aici .

Workshopurile vor fi sustinute de Ana Bucur si Noemi Revnic pe partea de Fashion si de Mirela Bucovicean (fondator Molecule F) pe partea de Business. (google them, you will be amazed)

Eu cred ca voi participa la cel pe partea de Business, asadar ne vedem acolo!

Btw, clujenii au 20% reducere de pret!

1456681_604141239644178_1414795832_n

Leave a Reply

