Cum sa ne alegem parfumul

Ma intriga ca majoritatea femeilor nu stiu sa isi aleaga parfumurile.

Majoritatea dintre noi intram in parfumerii si ametim, eu cel putin nu stiu pe ce sa pun mana, de obicei testez parfumurile cu sticlutele cele mai interesante insa rareori am gasit ceva sa imi placa mergand pe criteriul asta.

Va vand un pont, ca sa stiti sa va alegeti intotdeauna parfumurile potrivite trebuie sa stiti exact ce arome vi se potrivesc. Daca va place vanilia alegeti intotdeauna parfumuri care au la baza note de vanilie (puteti ruga consultantele sa va indrume doar sa parfumurile cu note pe bazele pe care le cautati). Pentru a afla ce arome vi se potrivesc si va plac puteti da iama intr-un plafar unde se pot mirosi uleiuri esentiale, acolo puteti descoperi aromele pure si eventual sa faceti combinatii care vi se par interesante.

Mie imi place vanilia, ciocolata, mierea, patchouli si prefer in general parfumurile gurmande. Nu prea tolerez parfumurile florale iar cele cu arome marine mi se par fara personalitate. De fiecare data cand intru intr-o parfumerie (desi ma mai las cateodata furata de ambalaj sau de reclama si imi bag nasul in sticlute care imi fac cu ochiul) cer consultantei sa ma indrumurile spre parfumurile care contin aceste note iar daca am norocul sa nimeresc o persoana documentata atunci imi vine foarte usor sa-mi aleg un parfum.

Mergeti pe sistemul asta, va fi foarte usor sa faceti alegeri si nu va veti trezi aproape niciodata cu arome care nu va reprezinta.

Parfumul meu semnatura este Angel, il folosesc de doi ani si il voi folosi la nesfarsit, este singurul parfum care ma reprezinta in totalitate.  As putea face baie in Angel🙂

parfum

 

2 comments

  1. Ai dreptate! Parfumul meu de suflet este L’instant magic de la Guerlain! Il ador, il iubesc ne contopim perfect🙂
    Pupici nestemati :*

Leave a Reply

