Cum ma motivez cand nu am chef de sport

Cateodata imi mai pierd si eu motivatia, desi foarte, foarte rar si in general la final de saptamana cand ma simt obosita si visez doar la patul meu de acasa cu un pahar de ceai fierbinte sub paturica bej auriu de la Ikea.

Daca ar fi sa ma las prada moleselii care ma apuca in astfel de cazuri as fi ratat multe antrenamente . Asadar nu ma las, oricat mi-ar fi de somn, de rau, de lene, de orice.

Primul pas spre motivare (am nevoie in general la final de saptamana) e sa ascult o piesa cu un beat bun, in cazul meu functioneaza intotdeauna Revolver de la Madonna.

Pasul numarul 2 e sa dau un scan pe we heart it la fotografii inspiratinale cu gagici care arata traznet, gen:

sportsIar pasul numarul 3 e sa rememorez intotdeauna de ce o fac:

10876_10151781698498048_1828777929_n

One comment

  1. […] sa iasa din iarna fara un kil doua in plus si tare am impresia ca eu sunt una dintre ei. Desi fac 4 antrenamente pe saptamana  (cateodata doar 3),  tot nu sunt in forma pe care o doresc si cel mai bun barometru al meu sunt […]

Leave a Reply

