Traieste putin.

Mie imi plac ciudatii. Femeile care nu sunt frumoase, barbatii care nu sunt frumosi.

In general, oamenii in care pot gasi un punct de interes, ceva care sa imi dea emotie si sa ma faca sa privesc de doua ori, eventual chiar sa imi pun intrebari si sa imi trezeasca emotie. Toti suntem ciudati insa nu toti recunoastem.

Imi place si intotdeauna mi-a placut tot ce iese din limitele anormalului, chiar daca eu sunt 99 la suta un personaj foarte bine incadrat in limitele sociale. Ma comport frumos, ma imbrac frumos, vorbesc frumos si am intotdeauna cuvintele la mine. Sunt cuminte. Rareori recunosc ca sunt ciudata.

Dar, daca as avea mai mult curaj m-as comporta exact asa cum simt si poate chiar as avea tupeul sa ies intr-o dimineata rece de octombrie cu fusta de tule neagra, bocanci si caciula crosetata, as pupa in bot cainele fara coada care sta in fiecare dimineata la scara blocului si ma priveste lung si l-as lua cu mine la serviciu pe scaunul din dreapta chiar daca e murdar si are pureci, as inconjura tot orasul ca sa ajung la Iulius sa imi iau un Caramel Machiatto care sa imi faca ziua mai dulce, i-as da toti banii din portofel baiatului care canta la chitara pe strada, as sta nemiscata cateva ore sa privesc oamenii din Piata Muzeului, mi-as petrece noaptea cu Radu pe Cetatuie asteptand rasaritul…  fix pentru ca asa simt. Ma intreb deseori cum ar fi lumea daca fiecare am face exact ce simtitm? Probabil un haos frumos.

Oricum, iubesc oamenii ciudati. Iti trebuie curaj sa iti asumi ciudatenile. Iti trebuie curaj in ziua de astazi sa iti asumi orice. As vrea ca telul saptamnii sa fie “asumare”.

Vreau ca oricine intra sa citeasca aici sa isi faca curaj ca saptamana asta sa isi asume ceva ce il face fericit: o ciudatenie, un obicei, un gand, o stare, o dorinta, o pasiune.

Sa iti asumi cine esti astazi si ce vrei sa devi de maine.

Iti doresc sa nu devi captiv ciudatenilor tale si sa ai o saptamana reala.

1

Leave a Reply

