Fall essentials 1

Nicicand nu miroase mai bine cafeaua ca si in diminetile de toamna. Mai ales daca adaugi putina esenta de rom, un strop de scortisoara si o plasezi strategic pe masuta de machiaj alaturi de cativa biscuiti integrali copti aseara. Cu stafide, bineinteles.

V-am mai spus ca toamna este anotimpul meu preferat. Totul e mai frumos, mai romantic si miroase mai bine toamna.

Pentru mine toamna este primavara anului, eu toamna simt senzatia de nou, de inceput, am emotii toamna.

Inca nu am avut timp sa imi organizez garderoba, e o varza totala in sifonierul meu, rochii cu miros de concediu, pulovere gri si negre, pantaloni scurti cu dantela si blugi din ce in ce mai grosi.

Urmeaza sa ma organizez, promit.

Pana atunci, trebuie sa va spun despre “my fall essentials”. La fiecare schimbare de anotimp am impresia ca nu am cu ce ma imbraca deoarece sunt atat de obisnuita cu  tinutele sezonului incat am nevoie de ceva timp ca sa-mi setez inspiratia pe noul sezon. Asadar, incep sa construiesc. Pastrez inca (pana mai rezist gerului ) articole de vara si incep sa adaug pufosenii menite sa-mi tina de cald si sa-mi seteze tinutele pe fall mode.

Am inceput cu esarfele, favoritele mele.

Oricat de cool ar arata esarfa cu rochie vara, eu pur si simplu nu ma pot sufoca de dragul modei, asadar le pastrez pentru sezonul rece. Refac statistic stocul, vad ce dimensiuni, culori, texturi imi mai trebuie, le spal, le ordonez, le asez pe culori, le parfumez (dimineata merge perfect o esarfa usor parfumata), imi fac wishlist si incep sa le port.

Esarfa coloreaza si da mobilitate, volum si textura unei tinute. Oricat de monocrom ti-ar placea sa te imbraci, esarfa te scoate din anonimat.

colaj1 coffee2scarf13 colaj2 scarf7scarf 10 tea2 colaj3scarf3 colaj4 colaj5Financial tip: cauta esarfe in sh-uri. Gasesti cate vrei, de la frumusesti mici de matase pana la frumuseti mari si groase din tricot care pot tine loc de pulover. Experimenteaza, joca-te si miroase toamna…tine atat de putin…

Ne vedem pentru urmatoarele fall essentials🙂

Leave a Reply

