Nu mananc mult, am probleme cu glanda.

Stil de viata sanatos.

Mi-a fost greu sa ma impac sau mai degraba sa ma imprietenesc cu stilul de viata sanatos.

Ma iertati dar astazi cred ca un om educat, cu acces la informatie trebuie neaparat sa fie stapan pe ce baga in gura. Daca nu iti poti controla greutatea si modul de alimentatie, tind sa cred ca nu poti sa-ti controlezi multe alte aspecte ale vietii. Am auzit ca fumatorii care se lasa de fumat devin cei mai inversunati nefumatori, tin sa cred ca si grasii care slabesc devin cei mai inversunati promotori ai slabitului. Count me in here caci am fost grasa majoritatea vietii mele.

Si nu, nu am suferit cu glanda, nici probleme hormonale nu am avut si desi am luat anticonceptionale nu mi-au bagat ele cornuri cu budinca de vanilie in gura.

A fi gras, cu cateva exceptii medicale este o optiune. Este o optiune cum este o optiune si sa ai parul scurt sau sa fii blonda. Este optiunea cu care traiesti si pe care, din motive de slabiciune o pui pe seama altor factori, insa aproape niciodata grasul nu e de vina ca e gras.

Sunt constienta ca metabolismul unui om gras e mai lenes, am vazut multi oameni slabi care se alimenteaza aiurea si nu pun un gram, insa asta nu schimba cu nimic situatia. Orice organism lenes ai avea, oricat ti-ar fi de greu sa te abti de la dulciuri, nu exista nu pot, exista doar lamentari. Va spun din experienta, singura problema a grasului e problema vointei.

Un stil de viata sanatos nu e o minune, ceva ce obti cu greu si cu foarte multe eforturi, e doar rezultatul unor alegeri pe care le faci zilnic, ora de ora, minut de minut. E alegerea de a nu bea paharul de suc, de a nu termina ciocolata, de a renunta la covrigul de dimineata.

Vreau sa iti aduci in fiecare moment aminte de asta: stilul de viata sanatos este alegerea pe care o faci in fiecare clipa. Nimic mai mult.

Am citit astazi cateva sfaturi foarte bune, pe care vreau sa vi le recomand deoarece sunt intr-un asentiment total cu autoarea, va rog sa va luati putin timp sa le cititi aici: http://www.andie.ro/page/20/

sanatos

3 comments

  1. Lavinia, ma bucur mult ca te-am gasit. Ca o fosta grasa mega-carnivora, indolenta si fara vointa, sunt perfect de acord cu tine. Toti oamenii pe care ii stiu si au probleme de gen, au de fapt probleme cu vointa. Nu contest ca exista si cazuri medicale rare, dar exact asa sunt, rare. Eu sper ca lumea sa se trezeasca si sa constientizeze ca puterea fericirii si a sanatatii sta chiar in mainile proprii. Iti multumesc pentru articol, mi se pare foarte la obiect.

  2. Andie, mersi. Te mai astept pe aici😉

  3. La mine la sala a aparut de cateva zile o fata grasuta (as zice ca are in jur de 90-100 de kg). E sub orice critica conditia ei fizica (nu aspectul) si se misca foarte greu. Respira greu, transpira mult. Momentan face doar ceva cardio… dar ma bucur ca o vad venind si ca nu renunta. Ii doresc din suflet sa duca la bun sfarsit ce a inceput. E foarte tanara, as zice sub 20 de ani. Oricum iti trebuie multa ambitie sa iesi din negare si sa faci ceva. De cand intra in sala toata lumea se uita la ea pt ca e mare. Numai azi cred ca mi-au zis doua fete in timpul antrenamentului : ai vazut-o pe grasa aia pe banda? Da, am vazut-o, bravo ei, Doamne ajuta!

Leave a Reply

