Lavis

Thoughts. Thoughts.

De astazi inainte blogul acesta isi va schimba activitatea. Suna oficial, parca mi-as schimba buletinul si trebuie sa dau cu subsemnata.

Dupa multa invarteala, ganduri si framantari, am ajuns la concluzia ca nimic nu ma defineste mai bine decat…eu.

Asadar, ce veti gasi pe http://www.lavinianicoara.wordpress.com as in Lavis? Pai, nu stiu sa va spun concret, nu am o arie de scris pe care trebuie neaparat sa o acopar si din ale carei linii nu imi permit sa ies. Voi scrie despre orice vreau, chit ca e beauty chit ca nu. Am depasit etapa review-urilor desi nu jur cu mana pe inima ca nu o sa va mai recomand cate un produs bun cand imi place ceva, insa domeniul frumusetii ma cam plictiseste. Asadar, veti gasi aici multe ganduri, discutii, idei si povesti. Daca va place, va invit sa le cititi.

De astazi imi reiau activitatea “scriitoriceasca” intr-un mod mult mai personal, mai matur si mai profund.

A trebuit sa ascult mult Lana del Rey pana sa ajung la concluzia asta.

Ne citim.🙂

Da?

 

Pagina de facebook Beautybylavi va fi stearsa cu tot cu like-urile pe care va invit sa le dat pe noua pagina din dreapta blogului. Ne vedem si pe Instagram unde ma gasiti cu lavinia_nicoara. Good to be back🙂

5 comments

  1. Ne citim, cum nu?🙂
    Bafta in tot ce ti-ai propus. Presimt ca va iesi ceva super misto!

  2. Claudia Pop · · Reply

    Ne citim, clar! Can”t wait!

  3. Ne citim🙂
    Bafta! :-*

  4. Normal ca te citesc, cu mare placere! Abia asteptam postul asta / astept postarile viitoare!
    Succes!!!

  5. Bafta! De fapt nu ai nevoie, ca stii deja cum stau lucrurile. Eu te citesc in continuare si iti doresc multa inspiratie😉

Leave a Reply

