Updates

Ma simt datoare fata de voi, fata de pagina mea de facebook unde imi spuneti ca asteptati noutati.

Inca nu am noutati, Pregatesc un proiect care sa ma reprezinte in totalitate, asa cum sunt eu acum la cei 27 de ani ai mei in care am invatat despre frumusete mai mult decat altii intr-o viata, in toata complexitatea ei. Nu o spun ca si o lauda, pur si simplu informatiile mi s-au sintetizat usor intr-un stil de viata pe care ma gandesc cum sa vi-l prezint ca sa fie mai util.

Sau sa va las sa descoperiti singure.

Ce pot sa va spun doar e ca frumusetea nu se gaseste intr-o sticluta de fond de ten sau intr-un tub de ruj corai ci e mult mai mult, e stil de viata si oricat de banal ar suna, vine din interior. Pe cat e insa de banal, pe atat e insa de greu, foarte greu de gasit pentru ca avem toate artificiile dar nu avem liniste.

Ei bine, pe langa tot ce stim, citim si primim despre frumusete mai e o parte de care nu se ocupa aproape nimeni, partea sufleteasca, partea motivationala care e lasata undeva departe, intr-un coltisor uitat de suflet pentru ca e cea care pune cele mai multe probleme si pe care nu o stim aplica perfect ca si o pudra translucida.

Promit sa va dau noutati curand despre mine celor care va intereseaza (si va stiu eu, va vad in statistici desi nu am mai scris demult, va multumesc ).

Va doresc in continuare o vara frumoasa!

 

5 comments

  1. Bafta, Lavi! Sunt sigura ca va fi ceva ce merita toata munca!

  2. desi nu te cunosc personal, dar citindu ti articolele de pe blog, mi am putut da seama ca esti o persoana profunda,matura, responsabila…de calitate, intr un cuvant. astfel, pot afirma ca am incredere in proiectul tau! Succes!!

  3. Claudia · · Reply

    Can”t wait!

  4. Ma astept de la tine🙂 abia astept! Super ideea, asemeni tie🙂

  5. De bucurie am gresit mai sus: “Ma asteptammm … ”
    Scuze si pupici!!!!!

Leave a Reply

