Jurnal de Instagram

Nu am timp, nu am timp, nu am timp.

Scuze de absenta, revin in forta, pana atunci va las cu un mic jurnal de Instagram.

Folow me : lavinia_nicoara

1semi outfit : h&m skirt, h&m shoes, random shirt

 

2Unul dintre nepotei, mondial, dulce si destept foc. Outfit: h&m kids sunnies, h&m kids hat & pampers😀

 

3Fetele la shopping. De masini🙂 Long story

 

4Make up & hair by me🙂

 

5Photo ring, nevasta de fotograf (Meli Melo)

6Sunt setata pe lebenita (pepenele rosu din Ardeal) si am dus cautari extreme s-o gasesc pe aia perfecta. Cand am gasit-o nu am putut-o manca pe toata.😛

 

7Unul dintre show-urile mele favorite de pe E: Fashion Police. O ador pe Joan Rivers!

 

8O pereche noua de Converse, Marilyn Monroe inspired.

 

10Lemonade & girls, nothing better.

 

11Semi outfit: H&M shoes, sh tshirt, Zara jeans & Juazzshop bag.

 

12

 

13Jeansi cumparati dintr-un sh, retro style, pregatiti pentru modificat.

 

14As putea trai cu lebenita si cirese. Like forever. Bine, si un pic de limonada.

 

15Nepoata-mea care e un fel de fica-mea (imi seamana leit) si care mi-a mostenit (si) pasiunea pentru aranjat. O ador.

 

16Semi outfit: pink Converse, Zara jeans, random tshirt.

 

17Road trip & semi outfit: H&M skirt, pink Converse.

 

18Jazz in the Park in Cluj, senzatie. Bita la odihnit, eu rezemata de-un copac in prag de lesin.🙂

 

19Pe buna ca ma stiu. Pe bune.🙂

 

20Semi outfit: Zara shirt,nude H&M bralette.

 

21Paste integrale cu legume made by me🙂 Trag tot timpul cu ochiul la retetele lui Jamie si ma inspir.

 

22Gref lemonade after work. Meritam.

23

Clujul nostru e cel mai frumos oras din tara. Ba nu, din lume. Ba nu, din univers. Ziceti voi…

2 comments

  1. faine poze🙂 ce legume ai bagat in sosul pastelor?

  2. ceapa, dovlecel, ciuperci, rosii cherry…

Leave a Reply

