Singurele metode eficiente pentru a scapa de celulita.

Celulita e probabil cel mai comun defect estetic la femei si inca nu am gasit femeia care sa nu-l aiba deloc. Ca nu se vede e una dar atunci cand strangi bine de piele, majoritatea femeilor se confrunta cu aspectul coajei de portocala.

Asa cum stim, gradul de celulita e diferit de la femeie la femeie si fiecare dintre noi isi doreste picioarele acelea lungi, subtiri si ferme. Well, majoritatea nu le avem.

Din fericire la mine celulita nu a fost niciodata o problema (mare) si oricat am fost de plinuta am fost destul de ferita de asta, chiar nu imi dau seama de ce deoarece pana acum un an nici nu auzisem de sport, daramite sa-l testez, nu facusem masaj si au fost perioada in tinerete in care m-am infruptat fara jena din mizerii gen Coca Cola, chipsuri, seminte prajte & others.

Totusi, picioarele mele nu au aspectul perfect nici acuma dar pot purta fara probleme o fosta mai scurta sau o pereche de pantaloni scurti fara sa-mi fie teama ca oripilez pe cineva.

Aspectul pielii mi s-a imbunatatit considerabil luand in considerare cateva aspecte: sport, alimentatie si masaj. Nu e una dintre cele trei mai buna sau mai eficienta decat cealalta dar impreuna fac minuni.

Nu cred si nu voi crede niciodata in solutii minune, in creme, in gomaje care te scapa de celulita, etc. Pur si simplu nu cred ca exista ceva atat de eficient care sa te scape de depunerile de grasime fara sa depui efort. Marketingul excesiv inca ne mai vine minuni la borcan dar eu am trecut de mult de etapa in care sa le mai si cred (sau cumpar) si am ajuns la concluzia ca nu exista nimic mai eficient decat efortul sustinut pentru a arata bine, concentrat pe toate planurile vietii tale.

Astfel, daca vrei sa scapi de celulita ai de facut cateva schimbari majore in viata ta: efort sustinut minim de doua ori pe saptamana, o alimentatie curata fara alimente procesate, sucuri, dulciuri, fainoase si masaj anticelulitic constant sau in sedinte soc la anumite intervale.

Luna trecut am inceput sedintele de masaj anticelu si pot spune cu mana pe inima ca am vazut efecte foarte bune. Nu am slabit in kilograme insa am dat jos centimentrii buni de pe coapse, fund si gambe si pur si simplu mi s-a modelat forma picioarelor, mi s-au evidentiat genunchii si am mult mai multa fermitate. M-am dus putin neincrezatoare la inceput dar am inceput sa vad rezultatele foarte repede. Maseuza mi-a confirmat si ea ca nu sunt predispusa la celulita excesiva (lucky me) si ca se vede pe fermitatea pielii mele ca fac sport Yey!

Tin sa mentionez ca rezultatele nu ar fi fost atat de bune daca nu as fi facut sport concomitent, mi-am facut un program astfel ca de fiecare data dupa ce ieseam de la masaj mergeam la sala.

In concluzie, daca vreti sa scapati de aspectul inestetic al celulitei, imi pare rau sa va spulber visele dar nu exista nimic care sa functioneze in afara de alimentatie corecta, sport si masaj. In loc sa dati banii pe creme minune va sfatuiesc sa va faceti un abonament la sala si la masaj, garantat o sa aveti rezultate exceptionale.

Da, fundul de mai jos este al meu. Noaptea, dupa ce inchid ochii :))))

fit

12 comments

  1. Multumim de articol! :-*
    interesant si folositor 😉

  2. Corina Buzatu · · Reply

    Fain! Aș mai adăuga aici ceva ce am observat eu că funcționează: apa. Eu am scăpat de celulită de tot bând apă (3-4L / zi). Masajul nu l-am încercat, mi se pare o tortură să mă supun singură încă unei dureri pentru aspectul fizic. Cu siguranță, sportul nu ar trebui să lipsească din programul nimănui!

  3. Andreea · · Reply

    Sooo true😀. Nu am sa inteleg niciodata cat de naivi pot fi unii oameni care cred ca niste creme chiar indeparteaza celulita. E drept, uneori mai atenueaza din vizibilitate, dar sigur nu rezolva problema. Ma bucur sa observ ca mai exista oameni care gandesc asemeni mie😀.

  4. Mna, chiar e fundul tau :))?

  5. Bine punctat. Cremele ajută, în special la nivelul epidermei superioare, de aceea în cazul folosirii multora dintre ele, pielea pare mai netedă. Un strat mai în profunzme, lucrurile stau la fel, dacă sportul şi alimentaţia sănătoasă nu-s pe lista de priorităţi. Chiar şi aşa, odată dobândită, e greu de scăpat de ea. Dar nu ma las😀

  6. Lavi zi-mi te rog daca te-ai intors vreodata cu vanatai de la masaj. Eu am fost acu cateva zile pt prima data si am ramas cu vanatai pe fese si picioare. Na ca vroiam sa scap de celu si sa port pantaloni scurti si acum nu pot ca sunt vanata toata :))

  7. Beautybylavi · · Reply

    Anca, da m-am intors si eu cu vanatai mai ales in primele ture, dupa aceea nu mi s-au mai facut🙂

  8. Ok, bun, ca eram gata sa renunt🙂 peste tot citesc ca nu trebuie sa te invinetesti, ca nu trebuie sa nu stiu ce si ma gandeam ca am nimerit eu prost.

  9. Beautybylavi · · Reply

    Unde mergi la masaj? si cat te costa?

  10. La casa marchizei in centru pe memo. Eu sincer sunt foarte dezamagita pt ca asa rau nu m-a durut nimic in viata mea ca si masaju de azi de exemplu. Am nimerit pe mana unei doamne de varsta a doua care m-a chinuit pur si simplu, avea unghii lungi, a fost un supliciu. Cand am iesit afara eram rosie si in jum de ora eram albastra pe picioare de zici ca m-a calcat trenul. Nu stiu daca mai merg cu toate ca am platit abonament. De la prima sedinta am venit acasa cu doua vanatai, acum nici nu are rost sa le numar pt ca-mi acopera picioarele. E 150 lei abonamentul de 10 sedinte, au ceva promotie.

  11. Beautybylavi · · Reply

    nu suna prea ok ce zici, am avut si eu vanatai si m-a durut dar nimic insuportabil…dupa primele sedinte aveam cateva vanatai usoare in zona de sus dar la ultimele chiar deloc. Nu stiu ce sa zic dar daca chiar nu te simti ok mai bine nu mai mergi.

  12. anamaria · · Reply

    buna fetelor🙂 si eu am avut probleme mari cu celulita si acum sunt foarte fericita si asta datorita produselor profesionale GUAM .va recomand sa le incercati cu incredere mai ales ca sunt pe baza de ingredienti naturali bio🙂

Leave a Reply

