Rasfat pentru par (masca mix de ulei)

Par uscat. Blond inchis cu suvite blond miere. Casant. Lumineaza totusi fata, aud numai complimente despre el, ca imi bronzeaza usor tenul, ca sa nu mai il inchid niciodata, ca e fain si imi sta bine.

Nu am stiut ca lumea blondelor e asa grea🙂 Pe langa ca trebuie sa faci fata bancurilor cu blonde cu un zambet destept si replici inteligente mai trebuie si sa-l tratezi si sa-l tot tratezi ca sa arate decent.

Cozile voluminoase in varful capului si volumul cu peria din fiecare dimineata imi mai salveaza imaginea dar ce sa ma fac cu pumnul de par strans dupa fiecare spalare/uscare/coafare care merge trist in vasul toaletei?

Biotina pare-se a fi singura solutie healthy care functioneaza dar iherb-ul e la un continent distanta si pana ajunge trebuie cumva sa gasesc solutii alternative impotriva chelirii. Ma iubeste el “asa cum sunt” dar totusi cheala nu-s simpatica deloc.

Mastile cu uleiuri sunt alternativa cea mai sanatoasa pentru fast recovery si eu am nevoie de ultra fast recovery. Evident, pe langa suplimentele cu Omega 3 pe care le tin la birou si le iau cand imi aduc aminte sau cand le mai rastorn cu cotul din greseala plus o alimentatie sanatoasa pe care ma straduiesc ssa o bifez zilnic (ma straduiesc am zis).

Masca cu ulei se compune din : ulei de masline (cantitate generoasa), ulei de ricin (cantitate generoasa), ulei de jojoba (un sfert din uleiul de masline), ulei de galbenele (putin mai mult decat uleiul de jojoba, e ultra hidratant si merge perfect pe parul uscat, casant) si ulei din nuci macadamia (cativa picuri).

Masca se tine minim trei ore, o sa curga asa ca ar fi bine sa aveti un servetel la indemana tot timpul, parul se spala cu dubla samponare, se aplica masca sau balsam care se tine minim 10 minute si inainte de uscare se tine in prosopul ud minim jumatate de ora pentru stoarcere dupa ce in prealabil ati aplicat cateva picaturi de ulei de jojoba. E perfecta pentru par uscat, degradat, decolorant casant. Pentru par gras se inverseaza cantitatile de ulei, acolo uleiul uscat primeaza in cantitate (jojoba).

Se usuca cu aer cald, nu fierbinte. E de vis a doua zi, alta textura, mai putine fire triste in vasul toaletei.

Se repeta procedura o data pe saptamana.

Ce sa faci in cele trei ore? Citeste o carte buna langa un pahar de ceai cald indulcit cu miere. Iti pot recomanda romanele Philippei Gregory despre dinastia Tudorilor, poti incepe cu Surorile Boleyn.( sunt reduceri mari pe Elefant.ro)

Sau gateste ceva bun.

Sau stai de vorba cu iubitul.

Sau sun-o pe mama (o sa dureze conversatia minim 3 ore ).

Sau vorbeste cu prietena ta cea mai bune pe WhatsApp.

Sau uita-te la cateva episoade vechi din Grey’s Anatomy.

Gasesti tu ceva.

masca de par4 masca de par1 masca de par2 masca de par3

 

4 comments

  1. Irina · · Reply

    Nu sunt blonda, nu ma vopsesc, dar par uscat am…si mai este si cret. Asa ca , pentru a evita aspectul de “matura arsa la varfuri”, la uleiurile enumerate de tine ( bine, admit, cel de galbenele si cel de ricin nu exista pe unde sunt eu) mai adaug un avocado copt zdrobit ( sau ulei de avocado) si cateva picaturi ulei argan. Si cand imi ung podaba capilara, o invelesc in folie alimentara si deasupra cu un prosop. Evit in acest fel aspectul de “extraterestru” si sa curga uleiul pe cartea preferata. Restul cum spui tu🙂 Garantat nu te mai plangi de par uscat🙂

  2. Buna asta cu folia alimentara, o sa o incerc si eu :)cat despre uleiul de argan, da este foarte bun dar in Romania este si foart scump si nu stiu cat isi merita banii, prefer sa il inlocuiesc cu un ulei mai ieftin care face la fel de bine. Te pup Irina!

    1. Si eu te pup draga mea ! Chestia cu folia alimentara m-a invatat o coafeza, este si pentru a forta incalzirea uleiului ca sa patrunda mai bine in firul de par. In plus, ca am uitat prima data : amestecul de ulei incalzeste-l putin intr-un bain marie inainte de a-l aplica ( nu direct la foc sau la microunde). Este un alt truc pentru a inlocui incalzirea la aparat🙂 Uleiul patrunde mult mai bine in firul de par.

  3. Irina · · Reply

    uleiurile de la aromax si solaris sunt chiar bune? trebuie sa mi achizitionez cateva uleiuri si nu stiu de la care firma sa iau ulei cosmetic si nu cine stie ce alt lichid uleios pe care sa arunc doar banii.

Leave a Reply

