Cum a decurs tatuarea sprancenelor.

Va spuneam in postul anterior pe care va invit sa-l cititi ca sa intelegeti mai bine ce urmeaza sa va povestesc, ca luni imi voi face aceasta procedura, respectiv cea de corectie a formei sprancenelor prin tatuaj.

Nu vreau sa ma repet dar trebuie sa mentionez din nou: acest procedeu se adreseaza persoanelor cu sprancene rare, decolorate, inegale, subtiri, etc. Eu ma incadrez la categoria inegale, chestiune obositoare si enervanta pentru mine deoarece trebuia zilnic sa le machiez ca sa arate bine si cateodata, oricate ustensile profi foloseam, aratau fals.

Asadar, luni la 5 am fost prezenta la Valentina la salon in Floresti ca sa purcedem la treaba. Salonul este la parter, intr-o zona linistita, verde, extrem de diferita de nebunia urbana pe care o reda Clujul. Aveam emotii, pe masura ce ma apropiam si tocurile imi rasunau pe asfalt imi auzeam inima cum bate. Desi eram convinsa de profesionalismul Valentinei (ma pensez la ea de doi ani) si m-am documentat in prealabil despre procedura, tot aveam in ghem in stomac, insa emotiile acelea faine, de nerabdare.

Am ajuns in salon, un salon micut, intim, alb. Genul acela de loc care iti inspira profesionalism si liniste, iti da cumva incredere ca persoana respeciva stie ce face. Am uitat sa-i spun lui Vali, de acolo mai lipsea doar un buchet mare de bujori roz pal. In rest, totul perfect.

IMG_8309 IMG_8310 IMG_8311 IMG_8312Dupa ce Vali mi-a prezentat zona, am hotarat sa trecem la treaba. Primul pas este desenarea formei sprancenelor cu un creion negru, pentru a defini forma care urmeaza sa fie tatuata. Vali mi-a desenat cateva forme, mie toate mi se pareau bune, eu nu ma pricep deloc sa aleg😀 si intr-un final am ajuns la forma potrivita formatului meu, usor arcuita si putin ridicata, perfecta. Nici nu aveti idee cata migala presupune acest procedeu, cata rabdare si minutiozitate. Partea cu alegerea formei a durat aproximativ o ora, timp in care mi se explica ce urmeaza si am avut libertatea sa trimit ultimele mesaje inainte sa fiu tintuita la pat🙂

IMG_8316 IMG_8321 IMG_8322 IMG_8332 IMG_8333

Dupa ce am ales forma, Vali mi-a arata pigmentii si mi-a prezentat aparatura pe care o foloseste. Pentru mine a ales un maro deschis cu un usor pigment gri (foarte asemenator firului meu de par natural) ca sa arate bine indiferent ca ma hotarasc sa ma fac blonda sau bruneta, mai precis genul acela de culoare versatila care nu deranjeaza indiferent de ce culoare ai purta pe par.  Gama pigmentilor este foarte larga si culorile sunt potrivite pentru orice tip de ten sau culoare de par insa eu va sfatuiesc ca intotdeauna sa alegeti ceva natural, basic.

IMG_8324 IMG_8325 IMG_8326

Aparatura pe care o foloseste este profi, instrumentul propriu zis de tatuat este un fel de tub in capatul caruia se ataseaza un ac (desigilat in fata ta, evident) cu o mica gaurica prin care se introduce treptat pigmentul.

IMG_8350 IMG_8354

IMG_8323 IMG_8329 IMG_8355 IMG_8357 IMG_8358

Urmeaza procedura propriu zisa de tatuare. Toata lumea ma intreaba : doare? As fi ipocrita sa zic ca nu simti nimic, este intradevar un disconfort insa perfect suportabil, nimic care sa te determine sa strigi ca nu mai poti. Prima data se trece cu acul peste forma desenata iar dupa ce pielea a fost intepata se aplica Lidocaina, un anestezic local care amorteste zona si nu mai simti aproape nimic. Prima spranceana a durat cam  ora, o ora si un pic. Vali tatueaza si tot tatueaza si eu mor de nerabdare sa vad, sa trag cu ochiul pe undeva. Colac peste pupaza, n-aveam voie sa scot nicio vorba, trebuia sa stau teapana ca sa nu greseasca nimic. Mare provocare pentru mine, n-am mai avut atata timp de meditat de ceva vreme insa cu ocazia asta mi-am pus ordine in ganduri, mi-am amintit pe cine nu am mai sunat demult, mi-am mai facut niste planuri, mi-am mai propus sa dau jos cateva kilograme… deci timp util🙂

Bun, terminam cu prima spranceana, ma uit in oglinda…wow! Perfecta! Nu imi venea sa cred cat de bine iesea, exact cum mi le imaginasem🙂 Yey, am trecut foarte fericita la a doua spranceana care mi s-a paruta ca a mers mai repede sau atipisem deja, nu mai stiu🙂

Cert e ca am ajuns la 5 si am terminat la 9, bineinteles, cu povesti, poze, explicatii, pauza de vorbit (absolut necesare pentru mine), etc.

De rezultat nu pot sa spun decat ca sunt suta la suta multumita si ca recomand acest procedeu oricui deoarece te scapa de un mare stres daca esti amatoare de sprancene frumoase. Si cine nu-i?🙂

Procedeul costa 500 de lei dar pretul nu va mai ramane valabil mult timp deoarece in alte zone procedeul e mult mai scump iar in scurt timp pretul va creste la 700 de lei. Asadar, daca va tenteaza sa incercati va sfatuiesc sa va grabiti daca doriti sa beneficiati de acest pret promotional.

Urmeaza sa va arat poze cu evolutia sprancenelor pe zile, respectiv prima si a doua zi. In primele zile culoarea este foarte inchisa deoarece se formeaza scoarta insa in cateva zile, aproximativ o saptamana, culoarea se stabilizeaza si ajunge la nuanta dorita. Trebuia sa mentionez ca am filmat o parte din procedeu ca sa va arat video demonstrativ dar el va urma zilele urmatoare deoarece sunt cam toanta si nu am reusit sa il editez singura, asadar mai dureaza un pic. Voi scrie insa despre evolutie si urmeaza sa pun in articolele viitoare videoul. Ne-am distrat tare cu Vali cu filmatul deoarece filmam tot aiureli, o varza totala🙂

Pentru orice intrebari va stau la dispozitie.

Pe Vali maestra (cum imi place mi sa-i zic) o gasiti la numarul de telefon 0740896168 sau la salonul din Big Manastur, etajul 3 (langa Big Fitness). O recomand cu draga inima si pentru pensat/vopsit dar mai ales pentru tatuat. Serios, e cea mai buna!

Bun, pozele. Prima zi/a doua zi.

SPRANCENE TATUATE 2 SPRANCENE TATUATE3

SPRANCENE TATUATE 4 SPRANCENE TATUATE

12 comments

  1. Catalina · · Reply

    Laaaaavi,m-ai convins!Imi placea sa desenez cand eram mica,dar m-am saturat de chestia asta in fiecare zi on my own face by now.:) Nu m-am hotarat mai devreme pentru ca nu stiam prea multe detalii despre procedura sau pe cineva care ar face asa o treaba onorabil,dar rezultatul la tine mi se pare suuuuper!Tehnica fir cu fir e foarte tare,am auzit numat lucruri bune despre ea in ultima vreme.I can;t wait!!!!!!

  2. Cata, ma bucur! Eu le desenez de cativa ani si deja m-am plictistit, iti garantez ca o sa-ti placa. Sa imi povestesti rezultatele! Te pup

  3. Pe langa asta nu iti pot recomanda pe cineva mai potrivit decat Vali, sincer. Chiar nu are cum sa nu iti placa sau cum sa nu iasa bine.🙂

  4. Arata foarte bine, sunt perfecte :X

  5. Arati perfect cu ele, forma e superba🙂 sa mai faci update-uri pentru culoare/schimbarile in timp. Ma tenteaza si pe mine, insa fiind ceva definitiv as vrea sa stiu cat mai multe inainte sa ma decid.

  6. Daniela · · Reply

    Buna, as avea si eu o intrebare. Acum o saptamana am fost si eu sa-mi tatuez sprancenele.Rezultatul a fost unul f bun, mi-au placut si culoarea si forma sprancenelor. Insa dupa cateva zile, dupa ce a cazut cojita, culoarea la sprancene mi se pare ca s-a deschis cam mult, si forma s-a mai subtiat. Este normal sau nu? Urmeaza sa ma duc peste o sapt la retus, insa in ce consta mai exact acest retus? Doar corecteaza/umple golurile, sau mai trece odata peste ele ..ca prima data ? Multumesc

    1. Da, e normal. Retusul inseamna retusarea intregii suprafate, abia dupa retus se stabilizeaza forma.

  7. […] aproximativ 6 luni va povesteam aici despre procedura de tatuare a sprancenelor pe care am decis dupa indelungi cercetari, sa o […]

  8. Ce urat…sincer, nu inteleg trendul asta de prost gust, e total kitschos. Mai ales nu inteleg de ce fetele care au sprancene frumoase natural isi fac hidoseniile astea, in general sunt atat de urate pentru privitor incat distrag atentia de la trasaturile frumoase ale fetei, atunci cand privesti te face sa te concentrezi numai pe tatuaj si sa te intrebi “de ce?”

    1. Diana, cred ca ai vazut exemple nereusite. Daca ti-l face cine trebuie, cum trebuie, nu iti dai seama de un tatuaj al sprancenelor. Uita-te la postarile mele mai noi si te vei convinge.

    2. Eu sunt baiat si am avut o prietena cu astfel de sprancene. Nu sunt urate, dar sunt extrem de stridente, pentru ca au acelasi contrast pe toata lungimea lor. Personal cred ca sunt o alegere foarte proasta si da, iti distrage complet atentia de la restul chipului. Plus ca par incruntate, nu par deloc blande…sau asa este efectul…

      Nu reprosez nimic referitor la alte operatii estetice, silicoane, botox, rinoplastie, dar asta mi se pare ca e usor in afara bunului gust, fetelor…efectul pare foarte ieftin.

  9. buna,care este pretrul pt sprancene pline ,si unde in floresti sau cj?

Leave a Reply

