Corectarea sprancenelor prin tatuaj cosmetic

Saptamana viitoare, luni, urmeaza sa imi fac procedura de corectare a sprancenelor prin tatuaj cosmetic. O sa pun si un video demonstrativ cu procedura ca sa intelegeti mai clar ce inseamna dar inainte de asta am ales sa va fac o mica prezentare a procedurii ca sa intelegeti foarte clar ce presupune.

Aceasta procedura este relativ noua si se adreseaza in primul rand persoanelor cu sprancene rare, decolorate, inegale sau prea subtiri (sunte unele persoane carora nu le cresc fire de par in zona sprancenelor si nu isi pot modifica forma din pensat).

Tatuarea fir cu fir vine ca un ajutor pe termen lung la aceasta problema care te scapa de conturatul zilnic, atat de obositor si enervant cateodata. Eu am sprancene rare cu forma defecta, adica arcul sprancenei nu este complet si il corectez zilnic prin machiaj. O spranceana frumos conturata schimba intreg aspectul fetei, iti da expresivitate, practic te scuteste de a aplica machiaj, de a cauta culori potrivite si de a-ti exersa zilnic talentele de pictor.

sprancene

Ideile preconcepute despre tatuarea sprancenelor vin de la multele exemple esuate de tatuaj negru pe piele alba si cu forma nepotrivita, foarte la moda acum cativa ani si pana in prezent.

Daca alegi sa iti faci tatuaj de corectare la un profesionist primul pas este alegerea formei potrivite care se deseneaza cu un creion initial, se discuta si se modifica in functie de preferintele tale. M-a intrebat multa lume ce ma fac in cazul in care nu imi place cum iese si raspunsul meu este mereu acelasi: nu are cum sa nu imi placa cum iese deoarece eu imi aleg forma si culoarea dupa bunul meu plac, evident sfatuita de profesionista la care apelez. Nu se face nimic fara acordul clientei si fara ca ea sa fie in prealabil suta la suta multumita de forma pe care o presupune tatuajul.

Tauarea cosmetica care imita firele de par (exista si tatuare cosmetica prin contur plin care nu arata natural) este o procedura prin care se imita fire de par in spranceana astfel incat rezultatul final este extrem de natural si nu se poate observa corectarea decat daca privesti foarte de aproape si foarte in detaliu (cateodata nici asa).

Eu personal nu mi-as face nicio procedura care sa nu arate natural, sunt adepta naturaletii, machiaj folosesc extrem de putin, parul imi place sa aiba culori cat mai naturale, nu port unghii false, nu am tatuaje sau operatii estetice, etc (va spun asta ca sa realizati ca nu mi-as face o procedura care s-ar vedea ca este falsa).

Tatuajul cosmetic de corectare a sprancenei are o durata lunga de viata, cam o data pe an trebuie reimprospatat insa in tot acest timp nu mai ai treaba cu sprancenele tale deloc.

Culoarea se alege in functie de culoarea naturala a firului de par si de nuanta tenului, astfel incat daca doresti sa iti schimbi culoarea parului acestea sa se incadreze perfect in peisaj.

Ca o ultima lamurire, tatuajul de corectare a sprancenei nu este dureros, zona este usor amortita si nu simti aproape nimic si arata mai natural decat sprancenele vopsite sau machiate!

In Cluj, singura persoana pe care o pot recomanda pentru aceasta procedura este Valentina Suciu (m-ati intrebat de nenumarate ori cine se ocupa de sprancenele mele), persoana care ma penseaza de aproape doi ani si datorita careia am inteles cat de mult iti pot schimba trasaturile niste sprancene pensate adecvat. Este o profesionista pe mana careia m-as lasa fara indoiala pentru orice procedura si va garantez ca si un simplu pensat la ea o sa faca diferenta. Pe langa asta, preturile pe care le practica sunt mai mult decat decente ( 10 lei pensat, 15 lei vopsit)

Pe Valentina o gasiti la salonul din Big Manastur, etajul 3 langa Big Fitness si la numarul de telefon : 0740896168 (trebuie sunata pentru programari, este foarte ocupata).

De asemenea o mai puteti gasi pe pagina ei de Facebook, aici: https://www.facebook.com/pages/Valentina-Suciu-Cosmetica/263685480444449?fref=ts

2 comments

  1. pai si nu vedem poze cu before after?🙂

    1. Ella, foarte curand, poate chiar maine🙂

Leave a Reply

