Clear Skin Hydrator- review

Folosesc deja de o luna Resist Anti-aging clear skin hydrator de la Paula’s Choice (dupa cum bine stiti, rutina mea este construita aproape in totalitate din produsele ei) si pot spune ca mi-am format deja  o parere concludenta asupra acestui produs.

Este un produs destinat tenului matur desi eu nu pot spune ca am ten matur, am doar 26 de ani, tenului mixt, gras sau normal. Practic ei promit o consistenta light, non grasa.

Cand am inceput sa-l folosesc, concomitent cu exfoliantul bha 2% liquid simteam produsul mult prea light pentru ce aveam eu nevoie, tenul imi era extrem de uscat, ma descuamam foarte tare in zona barbiei si a obrajilor si aveam nevoie de ceva sa salveze urgent situatia.

Cum am spus, mi se parea prea light dar neavand alt produs la dispozitie in acel moment am continuat sa-l folosesc si am decis sa ii dau tenului meu portie dubla de crema ca sa isi revina. Asadar, am aplicat produsul si dimineata si seara dupa demachiere & toner.

In momentul de fata nu mai simt nevoia sa il aplic de doua ori pe zi, tenul meu si-a revenit fantastic si pot spune ca am dat peste crema de fata care mi-a adus cele mai vizibile rezultate in cel mai scurt timp.  Practic, crema asta functioneaza ca o radiera. Sterge linile fine, urmele de acnee, imperfectiunile si poate ca sunt eu nebuna dar am impresia ca si porii imi sunt micsorati. Am folosit multe produse laudate de la Paula care mi-au facut bine sau mai putin dar pot spune ca incredere ca acest produs este in topul preferatelor mele si impreuna cu exfoliantul face o treaba senzationala. Cele mai vizibile rezultate sunt in ceea ce priveste urmele de acnee care se incapatanau sa imi faca viata amara si eram nevoita sa folosesc fond de ten zilnic insa de cand folosesc acest produs situatia s-a imbunatatit considerabil. Nu cred ca exista sanse sa schimb acest produs curand, rutina pe care o am in momentul de fata imi prieste de minune si este compusa din : demachiant bifazic Balea, gel spumant Boots, toner Skin Balancing, Paula’s Choice spf 45, Clear Skin Hydrator si ulei de jojoba.

Nota 10/10. Recomandat!

clear skin hydrator

2 comments

  1. Madalina · · Reply

    Ce gel spumant de la Boots folosesti? Se gaseste si la noi? Merci

  2. Folosesc Head to Toe Baby de la Boots, il gasesti la Sensiblu.

Leave a Reply

