Summerish dessert.

Imi place la nebunie sa gatesc, pur si simplu ma relaxeaza. Din pacate nu am atata timp cat mi-as dori si nici silueta nu-mi permite sa incerc tot felul de nebunii. Prin urmare deserturi gatesc destul de rar deoarece nu obisnuiesc sa mananc dulce foarte des insa atunci cand ma dedau la bunatati dulci cu siguranta pacatuiesc cu inghetata, creme de vanilie, cheese cake, creme de mascarpone cu fructe, crema de zahar ars si desertul meu preferat, creme brulee.

Ma uit cu mare placere pe Tv Paprika de unde ma si inspir foarte des iar emisiunile mele preferate sunt cele a lui Jamie Oliver. E genial omul, are un simt al gustului si e atat de inventiv in combinatii incat imi face maxima placere sa-i gatesc retetele. Plus ca face ca totul sa para atat de simplu incat nu-ti ramane decat sa…gatesti!

Am vazut desertul acesta gatit de el seara si a doua zi l-am si facut pentru noi si niste prieteni. Nu pot decat sa zic…genial! Simplu, rapid si delicios. Trebuie neaparat sa-l incercati.

Aveti nevoie de: 1 kg de capsuni, inghetata de vanilie, putina vodca, esenta de vanilie si biscuiti.

Capsunii se taie, se spala si se feliaza, se aseaza intr-o tava si se stropesc generos cu vodca (alcoolul se va evapora) si cu esenta de vanilie. Cuptorul se preincalzeste la 150 de grade si se baga capsunii la cuptor pentru aproximativ 5-7 minute pana incep sa fiarba.

Intr-un bol puneti inghetata si biscuitii maruntiti peste. Capsunii se scot din tava, se amesteca cu o lingura de inghe in tava cat sunt fierbinti (se formeaza ca un sos) si se adauga peste inghetata si biscuiti.

Enjoy si sa-mi spuneti daca ati incercat!

desert cu capsuni desert cu capsuni1

7 comments

  1. arata bine….doar ca e cam costisitoare: capsuni, inghetata, vodca….asa ca zic “pas”🙂

  2. Carmen, nu e asa de costisitoare, un kilogram de capsuni e 8-9 lei, o cutie de inghetata 8 lei, vodca iti trebuie putina si biscuitii sunt 3 lei pachetul Din toate ingredientele astea faci cam 7-8 portii de desert🙂

  3. Gasesti inghetata foarte buna si ieftina la Lidl, marca lor iar cutia e foarte mare.

  4. super combinatie🙂

  5. Fetelor, s-au ieftinit capsunii – sunt 6 lei/kg. Gata nu mai aveti scuze😛 In plus ies macar vreo 5 portii. Eu ieri am facut tort mascarpone si cu capsuni, nu ma mai satur de ei.

  6. Ies mai multe portii si crede-ma, e mult mai usor sa faci genul asta de desert decat ceva praji super sofisticata, eu una nu am rabdare sa stau sa coc foi si sa fac creme la abur. Trebuie sa incerc si eu tortul cu mascarpone mai ales ca am o cutie de 500 de gr de mascarpone in frigider si ma tot gandesc cum sa-i dau de capat😀

  7. Tortul poti sa-l faci cu piscoturi daca ti-e lene sa coci, sau ti se pare prea cald afara😉 sau cu pandispan cumparat.

Leave a Reply

