Tag: beauty things I suck at…

Tocmai am vazut tagul pe blogul Siginei si m-am gandit sa-l preiau si eu ca e dragut si sunt si o multime de chestii la care nu ma pricep in materie de infrumusetare.

so,

1.nu stiu sa ma pensez singura. Oricat am incercat si m-am chinuit e ceva peste puterile mele, daca trece mai mult de doua trei saptamani si nu ajung la Valentina la pensat atunci cu siguranta le stric. Nu ma pot abtine sa nu le ajustez si intotdeauna fac cumva si intru in forma. Tocmai de aceea, am gasit-o si adujdecat-o pe Vali experta (o gasiti la Big Manastur, etajul 3, salonul micut de langa Big Fitness- 0740896168), care ma penseaza minunat si de cand merg la ea aproape ca nu trece zi sa nu-mi laude cineva forma sprancenelor😀

2.nu stiu sa imi fac parul desi culmea, fac freze foarte faine altor persoane dar in capul meu nu reusesc. Pur si simplu nu am rabdare si intotdeauna termin prin a-mi purta parul prins in coada de cal sau pe spate.

3.nu stiu sa imi fac mani/pedi sau cel putin nu ca la carte. Ma tai, ma murdaresc cu oja, imi stric intotdeauna oja la final…I’m a mess!

4.nu stiu sa ma dau cu tus. Nu cred ca am nimerit perfect tusul la ochi niciodata si am incercat de nenumarate ori. Asa ca am renuntat definitiv la idee.

5.nu am rabdare sa imi fac machiaje elaborate. Pe la 20 de ani nu ieseam fara machiaj ca la carte din casa, acum singura mea obsesie e ca tenul si sprancenele mele sa arate bine, in rest nu mai mai intereseaza.

6.nu stiu sa-mi fac bucle. Aceeasi lipsa de rabdare imi da batati de cap si aici, aproape de fiecare data termin aratand ca o bufnita si imi prind parul in coada. M-am lasat si de sportul asta, evident.

7.nu reusesc sa beau suficienta apa. Imi propun asta in fiecare dimineata dar niciodata nu reusesc sa imi duc ideea la capat pana la final de zi.

8.nu port ruj niciodata, nici macar la cele mai importante evenimente. Nu suport ideea de ruj pe buze, ma enerveaza, am impresia ca arat hilar cu ceva colorat pe gura. Am o intreaga colectie de rujuri acasa, neincepute.

One comment

  1. hahah, treaba cu rujul e chiar interesanta:) mai ales ca esti beauty addict😛

Leave a Reply

