Review multiplu- guest post by Irina

Astazi va rasfat cu un guest post by Irina care a fost atat de draguta sa-mi trimita niste review-uri scurte despre cateva produse pe care le-a incercat ea si i s-au parut ca merita atentia.

Ca sa o cunoasteti mai bine, Irina este o calatoare, un spirit tanar pasionat de frumos. Ea locuieste in Douala, Camerun, momentan (acolo lucreaza) dar este nascuta in Timisoara.

Multumesc Irina!

Cum sunt o infocata “urmaritoare” a blogului tau si mare fan de incercat produse si servicii de infrumusetare ( ce-i drept, multe adaptate varstei mele mai inaintate), m-am gandit sa-ti scriu despre cateva mari descoperiri facute prin periplul meu european de la Barcelona si Paris, care poate sa ajute alte « urmaritoare » in materie de frumusete.

 

 

          Crema Magic Skin Beautifier BB de la L’Oreal : este pentru tenurile mai tinere ( ca la tine) , dar textura este extraordinara. Foarte potrivita pentru a fi utilizata vara.

 

          Gama Genifique de la Lancome ( ideala a se utiliza dupa 25 de ani, merge pana pe la 40) : nu am cuvinte , este ideala, folosesc toata gama si in sfarsit nu mai am senzatia de fata uscata. Potrivita oricarui tip de ten.

 

–          Baza pentru fardul de pleoape de la Nars ( Sephora) : arati ca si proaspat machiata si dupa 14 ore de lucru. Mi-a fost recomandata la Paris, am luat-o ( nici nu e scumpa, undeva la 25 – 25 euro), dar pentru cineva care are obiceiul sa-si puna fard de pleoape sau pentru un smokie eyes este un must have. Poti sa uiti de fardul de pleoape adunat pe la pliuri.

 

–          L’Oreal Super Liner Gel : cred ca cel mai bun tus de pleoape care mi-a fost dat sa-l incerc ( si am incercat o gramada de la cele mai scumpe gen Dior, YSL, Lancome, Clinique). Este extraordinar de rezistent si waterpof, daca ma spal pe fata nu se duce, o sa-l incerc in weekend la ocean sa vad cat rezista. Foarte usor de aplicat si pentru cineva neindemanatic. Si costa doar 12- 13 euro.

 

–          Deborah 24 h Eyeliner : un alt tus de pleoape gen carioca foarte rezistent ( necesita un demachiant puternic), foarte usor de aplicat si pe care il am de ceva mai mult timp. Rezista si la ocean.

–         Teint Idole Ultra 24H de la Lancôme (fond de ten). Chiar tine 15 – 16 ore ( si anticearcanul la fel) si nu usuca tenul. Foarte bun pentru temperaturi extreme

 

  Alta chestie incercata cat am fost acasa si care poate fi facuta la orice varsta intr-un salon specializat : terapia cu oxigen hiperbaric. Daca faci si o microdermoabraziune inainte ( eu asta am facut) iti face pielea ca la bebelusi si cosurile trec cu viteza fulgerului. Din pacate in Camerun nu am acces la asa ceva, dar voi profita la maximum de cate ori voi veni acasa. Este singurul tratament care se poate aplica si pe zona cearcanelor si are efecte vizibile asupra ridurilor de sub ochi ( inevitabile de la o anumita varsta).

O alta chestie pe care o fac de ceva timp de cate ori am ocazia si care cred ca poate fi un bun inceput de prevenire a batranetii este PRP-ul ( injectiile vampiras). Eu am déjà la activ 6-7 sedinte in 2 ani si pot spune cu mana pe inima ca rezultatele sunt extraordinare, si nu sunt contraindicatii. Fata nu are aspectul « cazut » specific dupa 35 de ani, primele sedinte reprezinta “cimentarea” celulelor pentru tratamentele ulterioare.

 

One comment

  1. Irina · · Reply

    Eu multumesc draga mea! Sper sa ajute🙂

Leave a Reply

