Pregatiri de vara: ten, par, corp, alimentatie si suflet.

Stiu ca bubuie internetul de informatii referitoare la cum ne pregatim corpul, tenul si parul de sezonul insorit, eu nu o sa va dau detalii (prea) tehnice dar o sa va spun cum ma pregatesc eu pentru haine mai putine si plimbari mai multe.

Clar, sezonul calduros are nevoie de pregatiri speciale, o data datorita faptului ca trebuie sa aratam bine deoarece straturile de haine se imputineaza si in al doilea rand deoarece trebuie sa ne mentinem sanatoase si ferite de ravagiile pe care le face soarele.

Ten:

ten

-imi fac plinul de creme de protectie solara. Crema mea cu spf 45 de la Paula’s Choice ma tine in medie un an (utilizare zilnica) si e pe terminate. Comand de data asta doua tuburi, una pentru utilizare pe ten una pentru corp (urmeaza concediu, iesire la piscina, aer liber & alte activitati varatice). Rutina o mentin la fel cu mentiunea ca renunt la exfoliere chimica cu o saptamana inainte de expunere la soare (nu stau la plaja, prin expunere la soare ma refer la mersul la mare sau activitati care presupun ca soarele sa ma vada mai mult de 20-30 de minute/zi) si trec pe o crema de hidratare cu textura light (Hidralight de la Paula’s Choice), imi fac scrub saptamanal si ma machiez cat mai natural posibil. Fetelor, nu uitati: pielea alba e la fel de sexy ca si pielea bronzata! It’s all about attitude!

Par:

par

-m-am blonzit. Prin urmare parul meu e mult mai uscat decat inainte si soarele nu-l ajuta deloc in sensul asta. Imi fac masti cu ulei de jojoba& ulei de seminte sau ulei de ricin& ulei de seminte pe care le tin minim 3-4 ore in par (dupa care spal parul normal cu doua samponari, aplic o masca pe care o tin jumatate de ora si am par matasos din nou). Pentru efect de netezire aplic imediat dupa spalare cateva picaturi de ulei de jojoba pe parul ud pe care il tin sub prospo aprox. 40 de minute inainte de uscare. Dupa fiecare uscare/coafare aplic la varfuri un ulei light, special pentru par si incerc sa il scutesc de alte produse de styling, gen fixativ sau spuma.

Corp:

sport

– merg la sala mai des, de 3 ori pe spatamana (incerc) iar daca nu reusesc suplimentez prin miscare acasa sau alergat. Mi-am facut abonament la masaj (anticelu plus reflexoterapie) si sunt in plin proces de remodelare corporala. Desi am slabit incerc sa trag tare acum ca vine vara pentru tonifiere si imi ajustez corpul cat pot inainte sa-l scot in public🙂. Masajul abia l-am inceput dar o sa va tin la curent cu evolutia.

Ma epilez doar cu ceara si folosesc exfoliant chimic si pe corp ca sa nu ma bantuie foliculita de la lama de ras cand mi-e lumea mai draga. O data la cateva dusuri imi fac scrub si aplic ulei de masaj dupa pentru o piele mai catifelata.

Alimentatie:

alimentatie

-beau mai multa apa (offf, incerc, incerc si tot incerc) pentru sanatate dar si pentru hidratare (mi-a spus maseuza ca am pielea deshidratata), manac cat mai usor pot, in general salate si supe, fructe, freshuri si seminte. Bineinteles ca nu-s o sfanta si mai calc stramb cu cate o inghe dar in principiu ma tin de regimul meu de viata care imi prieste nemaipomenit.

Stare sufleteasca:

iubire

-nu uitati de asta, e in top. Citesc zilnic, zambesc zilnic, iubesc zilnic.

6 comments

  1. Claudia · · Reply

    De cate ori citesc posturile tale despre pregatiri de genul asta imi zic ca de “de azi”… Asa ca, acum, abia astept sa ajung sa imi scald parul intr-o masca.
    Cat despre starea ta sufleteasca… it’s all over your face!

  2. Clau, oameni ca tine imi tin spiritul sus, sus, sus!

  3. Pai eu la cateva zile dupa postarea ta cu kilogramele mi-am facut abonament la sala😀. Asa vinovata m-ai facut sa ma simt. La masaj mi-am propus si eu sa ajung, am vazut rezultate la prietene si am ramas uimita. Prietene care merg si la sala oricum, nu cred ca numai singur fara sport ar face mari minuni.

  4. :)))) tare, tare, ma bucur! Iti spun dupa cateva sedinte daca merita sau nu.🙂

  5. minunata postare🙂 imi place masca ta din uleiuri, trebuie sa o incerc si eu neaparat

  6. subscriu la pielea alba. mie imi place enorm pielea mea alba si o sa vad cat mai reusesc s-o feresc de bronz. si bronzul e ok, ca ma ciocolatesc, dar nu sunt dispe dupa asta

Leave a Reply

