Wishlist

Ultima obsesie in materie de incaltaminte (trece una, vine alta, nici nu apuc sa respir financiar intre obsesii) se manifesta intr-o pereche de Converse Chuck Taylor Playlite- white pe care visez sa ii port cu pantaloni scurt colorati & tricouri largi de bumbac in nuante terne & aviatorii mei gold. Ca tot e cald si vine vara mai punem tocurile deoparte si ne mai relaxam vestimentar cat sa ne putem bucura de o limonada rece cu menta dupa ce am batut orasul in lung si-n lat alaturi de prietena cu care povestim nimicuri. Nu poti face asta pe tocuri de doispe’, oricat de mult ti-ai dori pantofii nude care sa iti alungeasca picioarele, in cazuri de plimbari lungi si povesti multe ai neaparat nevoie de ceva comod in picioare. Cum eu nu sunt fana balerini, am cautat ceva mai sport si mi-au cazut ochii pe frumusetile acestea pe care evident, nu le gasesc nicaieri. Ba da de fapt, pe siteul american care nu face delivery in Europa. So, daca-i ochiti pe undeva semnalizati si pe aici ca sa pot da navala.

Da, am incercat si pe Ebay si nu am gasit decat numere mari sau culori aiurea.

6a6604e72d76ddbae05de995ece73a3f_best Chuck-Taylor-All-Star-Playlite-Converse-Spring-Summer-2012-Ladies-shoes-collectionSoon, outfit post!

Leave a Reply

