Hello blondie!

Daca nu era lumea plina de blonde…a mai aparut una in peisaj😀 nu chiar blonda dar pe drumul cel bun.
Parul negru mi-a fost semnatura de cand ma stiu si asta mai mult din greseala deoarece orice ii puneam (saren deschis, saten mediu) iesea negru si pace pana cand am renuntat la lupta si il vopseam direct negru.
De cateva luni insa mi s-a pus pata rau ca trebuie sa-mi deschid parul no matter what. And I did! Cu decolorat, evident, deoarece pigmentul negru era atat de bine instalat incat nu aveam alta optiune.
Am cautat stilist ( nu am reusit la Raul ) si am gasit-o pe Mirela, o fosta colega de-a lui Raul, cu maini de artist. De la negru la blond inchis au fost 3 pasi: decolorat si vopsit un saten mediu aramiu, vopsit un saten mai deschis si ultimul pas, suvite ( pentru efectul de par decolorat de soare pe care il ador ) si vopsit peste cu blond inchis .
A iesit exact ce mi-am dorit iar suvitele sunt yummy, numai bune pentru vara si soare ( am si ochit o pereche de aviatori aurii care merg perfect cu noua mea culoare ).
Ca sa zic drept, dupa decolorat si suvitat parul meu nu mai are aspect de matase dar il dreg zilele ce urmeaza cu masti din uleiuri si sper sa-si revina🙂
Ce sa va zic din lumea blondelor, inca nu pare nimic diferit, lumea zice ca-i mai usor in trafic, vom vedea😀 pana una alta de fiecare data cand trec pe langa o oglinda am un semi soc, nu-s obisnuita. Evident, mi-am schimbat machiajul: fardul de sprancene (light), blushul ( dark peachy ), eyelinerul ( taupe ) si fardul de ochi ( gold ).
See ya after vacation! Pana una alta va astept pe pagina de Fb ( like dreapta sus ) si pe Instagram: lavinia_nicoara cu fresh updates din lumea blondelor!
Ar trebui sa ma simt jignita acum la bancurile cu blonde? :)))

20130502-214512.jpg

20130502-214526.jpg

20130502-214534.jpg

20130502-214541.jpg

8 comments

  1. paunaoana · · Reply

    pune poze si cum erai inainte.arata foarte naturelle.iti sta bine.

  2. Corina Buzatu · · Reply

    Haha, acum poti face si tu glume cu blonde!🙂 Sa-ti fie de bine, Lavi, arata foarte misto!

  3. Adevarul e ca iti sta super! merge si cu ochii tai albastri si cu tenul de portelan😀 mi-ar fi placut si mie sa am jocurile alea de culori insa ma tem de decolorari. Oare daca nu sunt vopsita (deloc) e nevoie de tot atatea proceduri?

  4. Oana, o sa pun! Mersi

  5. Anca, daca e natural iti iese din prima! Da mie imi place naturalul, nu i-as face nimic😀 te pup

  6. Wow, ce combinatie faina! Ai facut o alegere ff buna.

  7. sa stii ca-ti sta mult mai bine. love it. deschide-l cat poti:)

Leave a Reply

