Go nude!

De cateva zile visez doar la nude. Culoarea!!!🙂

E foarte in si merge la orice, mai bine chiar decat clasicul negru. Nu e tinuta la care sa nu-mi imaginez accesorii nude mergand perfect, chit ca sunt niste blugi boyfriend& tricou oversized & sacou, rochie neagra& plic argintiu & bucle, fusta creion& camasa de matase nuanta untului& plic mare cu lant din piele si imaginatia curge infinit deoarece acolo n-ai nevoie de card.

Accesoriile nude sunt cele mai versatile, te scot din impas si chiar si din anonimat, dau aerul acela stylish oricarei tinute. Cand vad o femeie care are pantofi nude in loc de clasicii pantofi negri, stiu din start ca e o femeie care isi gandeste tinutele si trece de sintagma “negrul merge la orice”. Nu, negrul nu merge la orice sau cel putin…nu mai merge la orice. Negrul e banal si previzibil, daca tot vine vara si ne permitem culori eu zic sa lasam paleta inchisa la o parte pana la toamna (eu astazi imi scot pantofii de primavara-vara de la pastrare, abia astept sa-mi port pantofii minty green de la H&M luati anul trecut si aproape nepurtati).

Asa ca…vara asta go nude! Culoarea!!!🙂

Eu mi-am ales prima pereche de nudes din sezon, o pereche de pantofi nude baby pink din sale-urile de la Asos pe care abia astept sa-i incalt!

image3xl

si o geanta de piele de pe JuazzShop !

0 1170128-14Pe JuazzShop gasiti de acum inainte modele de genti noi de piele, urmeaza sa vina prima comanda, puteti arunca un ochi si sa va faceti deja o rezervare daca va surade ceva, sunt modele superbe, mie imi sta gandul la toate🙂

 

11 comments

  1. Ce frumosi sunt pantofii alesi de pe ASOS😡

    1. Multumesc Andreea si eu m-am indragostit de ei!🙂

  2. Foarte faine investitiile tale nude!😀 Si mie imi place mult, mai ales combinat cu alb sau argintiu. Unde mai pui ca pantofii nude alungesc vizibil piciorul, deci avem numai de castigat😀

    1. Exact, sunt perfecti pt mignione!🙂 si mie imi plac foarte mult combinati cu alb, abia astept sa-i port!

  3. http://www.asos.com/Studio-TMLS/Studio-TMLS-Dharma-Metallic-Suede-Sandal/Prod/pgeproduct.aspx?iid=2246386&cid=1931&sh=0&pge=9&pgesize=20&sort=-1&clr=Dark+rose
    Legat de Asos, eu m-am indragostit de cei din linkul de mai sus. De mult caut o pereche de pantofi nude, simpli si de calitate fiindca nu detin nici o pereche.

    1. Pantofii nude sunt mai utili decat cei negri, o aa vezi dupa ce ii ai! Sunt frumosi tare astia de care zici tu dar 100 de lire????😦

  4. Da, stiu, si de asta o sa ramanem doar la indragosteala platonica😀
    Nu stiu ce sa aleg, nude cu platforma sau niste stiletto?

  5. Stiletto merg la orice, sunt mai versatili iar platformele au inceput sa iasa din trend insa datorita faptului ca eu am nevoie de ceva comod am ales totusi cu platforma. Depinde cat de mult vrei sa ii porti si unde, pe o pereche de stiletto nu rezisti o zi intreaga dar sunt cei mai sexy si feminini pantofi ever. Daca ii iei doar pentru evenimente si o plimbare din cand in cand ia stiletto, daca vrei sa-i porti des si ai si de mers mult pe jos atunci ia cu platforma. Sa-mi ararti neaparat ce ai luat! Te pup

  6. hey lavia, nu-mi spui pls valentina tot la big lucra?
    ms, te pup

    p.s. pantofii nude sunt demetiali😀

  7. scuze lavinia, of graba asta :))

  8. Da, tot la big lucreaza. Iti poti face programare la nr: 0740896168. Te pup

Leave a Reply

