Trend alert- baseball jacket

Nu ma prea aliniez eu trendurilor, eu port ce-mi place si ce-mi vine bine in general asa ca de cele mai multe ori ma lasa rece nebunia “se poarta” din fiecare sezon. Mai precis, nu as purta niciodata o pereche de sandale gladiator doar pentru ca sunt in trend si eu arat in ele ca o pisi cu picioarele taiate.

Dar oricat m-as bate cu pumnul in piept in fiecare an e ceva ce imi trage cu ochiul bini di tat si anul acesta s-a nimerit sa fie geaca de inspiratie baseball. O vedem deja peste tot si am ajuns deja obsedata sa o gasesc pe cea perfecta pentru mine (adica sa nu fie foarte umflata ca eu sunt micuta si as arata ca o gogoasa).

Cum purtam noi geaca asta? Cu orice, oriunde, oricum. Daca ai suficienta imaginatie o poti insera si intr-o tinuta mai eleganta, daca ti-e frica insa de ridicol o poti pastra pentru tinutele casual, pentru serile reci de primavara sau pentru o plimbare cu iubitul prin nebunia orasului. Eu i-as pune niste tocuri (nu, nu stiletto), niste blugi skinny si un tricou lalai iar parul…hmmm…messy ballerina bun suna perfect. Ah da, sa nu uit, neaparat cu o pereche de Ray Ban Wayfarer !šŸ™‚

Voi?

j4 j1 j2Nu uitati sa vizitati noua mea pagina: Shop my Closet. Here: https://lavinianicoara.wordpress.com/shop-my-closet/

 

Leave a Reply

