Wishlist de primavara!

In sfarsit, in sfarsit vine primavara! In pozele de anul trecut in perioada asta ma regaseam in pantofi, anul acesta sunt tot la botine si cizme…parca inca nu indraznesc sa renunt inca la ele.

Totusi, febra caldurii m-a prins usor si deja visez numai la rozuri si flori, in general pentru accesorii!

Asos.com (free delivery worldwide) are deja sales si nu m-am putut abtine sa nu scotocesc dupa comori. Mi-am facut deja un wishlist luuunnnggg care nu contine decat o gentuta neagra, ceea ce e o premiera pentru mine. In rest, le vreau pe toate pastel sau marouri calde desi eu nu-s o pinkish person at all. Cine stie, poate iarna asta lunga mi-a intins nervii la maxim🙂

Si cum 8 Martie si alte zile numai bune de golit conturile barbatilor s-au terminat iar ziua mea e mult prea departe, va trebui sa apelez la propriul meu cont😀

Deci, ce sa aleg?

asos10 asos1 asos2 asos3 asos4 asos5 asos6 asos7 asos8 asos9

2 comments

  1. te-ai tuns? ca eu tot astept postare cu parul🙂

    1. Daaaaa, m-am tuns dar nu am apucat sa fac poze ca am avut o saptamana f bizi😀 promit saptamana viitoare🙂

Leave a Reply

