New hair

not yet, not yet…da maine imi tund podoaba-mi capilara. De tot!

Kiddin’, nu chiar, desi uneori asa ma bate gandul…

Oricum cautam poze inspirationale pe net ca sa-i arata maestrului Raul cam ce as vrea si am gasit-o pe frumoasa Olivia Palermo care e mereu o sursa de inspiratie pentru mine.

Si m-am decis si asupra tunsorii, o sa vreau ceva ca mai jos, un mix intre toate pozele pe care vi le arat🙂

Isn’t she pretty?

4 1 2 3Maine va arat ce a iesit, asta in cazul in care nu o sa-mi bulversez stilistul atat de tare cu explicatii incat o sa ma tunda periuta sau ceva…

4 comments

  1. Good luck !!!! Oricum va iesi bine, daca o sa ai freza ca si in poze o sa te prinda de minune… Ce fericita esti ca nu ai parul cret !

  2. Asa ceva vreau si eu, si inca de multa vreme🙂

  3. iese bine…de ce nu? asteptam sa vedem🙂

  4. Nu avem poze cu tine dupa schimbarea de look !!!! Pe cand vor fi disponibile?

Leave a Reply

