10 kilograme minus.

Despre diete s-a scris multe, se vor mai scrie multe, unele lucruri adevarate, altele nu…majoritatea sunt mituri, nimeni nu iti spune insa o reteta exacta. La fiecare functioneaza altfel partea cu slabitul, la mine a fost la fel si oricine ar incerca sa slabeasca are nevoie de un program adaptat. Nu neaparat la nutritionist, va spun sincer ca nu cred in ei neaparat, eu am fost la unul si nu m-a ajutat.

De ce ai nevoie ca sa slabesti? De vointa. Atat.

Simplu dar foarte complicat. Daca iti doresti cu adevarat sa slabesti vei slabi, daca iti place si papica si nu ai prea renunta la ceea ce te ingrasa iti spun eu ca n-ai nicio sansa. Excat cum n-am avut nici eu. La mine insa nu era problema de papica, era problema de miscare, imi era o lene crunta sa fac sport, motiv pentru care oricat de sanatos mancam…nu slabeam.

Daca ma intrebati de unde mi-a venit vointa va pot spune sincer: din pasiunea pentru haine. Imi plac hainele, vreau sa le port pe toate si vreau sa arate bine pe mine. As minti daca v-as spune ca din considerente de sanatate sau alte chestii care probabil ar fi trebuit sa ma determine cu adevarat, ei bine nu au facut-o. Am vazut insa ca nu mai aratam bine in haine si m-am hotarat sa slabesc.

Nu prea mai aveam ce sa lucrez la dieta insa stiam ca ma asteapta cosmarul vietii mele: sportul. M-am apucat de sport in consecinta, cu groaza, cu teama, fara chef, etc., etc.

V-am mai povestit la inceput ca fiecare antrenament era cosmar si nu exagerez cu nimic.

Astazi, dupa 8 luni va scriu cu 10 kilograme mai usoara si cu 10 tone in plus de fericire. Nu numai ca m-am obisnuit sa fac sport dar m-am indragostit de sport si vreau sa incerc multe sporturi, sa fac de toate si sa vad ce imi place cel mai mult.

Ca sa slabiti aveti nevoie de :

1.motivatie (orice va poate determina, poate cum te vezi in ochii iubitului, poate ca ti-e rusine sa te afisezi in costum de baie, poate vrei sa porti ceva si nu poti, etc)

2.informatie (ce trebuie sa mancati, cum, cand…citit mult, sunt o gramada de informatii pe internet si apucati-va de experimentat ca sa vedeti ce vi se potriveste)

3.ambitie (ca sa nu renunti oricat de tare iti vine)

Desi mi-e rusine, o sa va arat o poza cu mine de acum doua veri si una cu mine de astazi.

Trageti voi concluziile! (eu sunt aia grasa din stanga)

 

 

199178_1917060203499_339286_n

4

6 comments

  1. wooow bravo! arati ft ft bine!
    din curiozitate, cate kg aveai in prima poza? si mie mi-ar trebui sa scap de vreo 10kg :(((

  2. felicitari !!! ai o ambitie de fier …ce bine ar fi daca as da si eu jos 10 kg …de cand am nascut tot ma lupt cu elešŸ˜¦

  3. Felicitari ca ai reusit! :-*

  4. Bravo! astea da poze inspirationale. Si eu as da jos 3 kile dar ma doboara lenea cand vine vorba de sport. Inca n-am gasit ceva sa-mi placa, ceva de care sa ma tin cu drag. Merg o luna doua la sala si apoi pauza 3- 4 luni. Mananc cat de cat sanatos da nu e destul.

  5. Corina Buzatu · · Reply

    Bravo, Lavi! Arati extraordinar! Felicitari pentru determinare! :*

  6. Felicitari…

Leave a Reply

