Curs de Fashion PR

Samabata am fost la cursul de Fashion PR sustinut de Adelina Bortan PR Prima TV  si am promis ca voi consemna ideile principale pe blog.

Mi-a placut.

La curs au fost 23 de participante, majoritatea absolvente/studente/masternade a Facultatii de Publicitate si PR (cred ca asa ii zice) si cateva bloggerite plus un singur baiat, Laci de la Stil Masculin.

Prima parte a cursului s-a axat pe un stiudiu de caz Burberry, apoi au urmat un exercitiu practic (comunicat de presa), din nou o parte teoretica despre organizarea unui eveniment si o parte practica (organizarea unui eveniment pe hartie) iar la final am incheiat cursul cu un mic studiu de caz pe Zara.

Informatiile au fost interesante, bine structurate si pot spune ca am plecat cu ceva de acolo, mai precis o idee care imi rasuna si acum in cap: nu conteaza atat de mult ideea pe cat originalitatea ei. Corect.

Sper sa pot pune si eu in practica toate lucrurile acestea cu mine, cu blogul meu si cu ideile mele de viitor. Doamne ajuta!🙂

Adelina Bortan e o prezenta foarte placuta, o profesionista, mi-a placut mult de ea. Are cuvintele la ea, a stiut cum sa ne “aduca” de partea ei, cum sa isi faca cursul interesant, ne-a vandut ponturi foarte bune din lumea PR-ului si ne-a povestiti cateva insighturi care ne vor fi extrem de folositoare pe viitor. Este o fata tanara, pana in 30 de ani am apreciat eu insa vine cu un bagaj de cunostinte major, ai ce invata de la ea.\

Per total a fost placut, singurul lucru care m-a deranjat a fost timpul scurt si efectul maraton pe care l-am resimtit si m-a obosit ingrozitor. Daca tot cursul si activitatile practice se desfasurau pe doua zile atunci totul era perfect.  Totusi am fost multumita, au fost niste bani investiti bine si va recomand sa participati daca aveti ocazia si va intereseaza domeniul🙂

4 1 2 35

Maine va astept pe blo ca sa mai discutam despre diete, sala si cum sa slabim (ca tot vine vara si trebuie sa ne afisam minunatele trupuri in costume de baie) !

One comment

  1. […] Testimonial: Va invit sa cititi ca sa vedeti parerea unei cursante, Lavinia, care a scris pe blogul personal despre cursul desfasurat in Cluj. Puteti citi articolul redactat aici. […]

Leave a Reply

