Outfit post

La Cluj ninge de parca vine Craciunul si eu tocmai vreau sa va arat o tinuta de primavara…hmmm, ce-i domle’ cu vremea asta?Rozul turbat nu-i tocmai culoarea mea dar am gasit tricoul pe care vi-l arat in tinuta intr-un sh cu 14 lei! (v-am mai spus ca eu sunt mare iubitoare de scotocit dupa comori in sh-uri) si l-am luat ca poate, poate ma loveste intr-o zi inspiratia sa ma colorez.

Desi era in stare buna tricoul,  stilul meu nu e sport deloc asa ca a trebuit cumva sa-l modelez dupa mine, adica sa-i adaug ceva pretiozitate ca sa se potriveasca (da, da eu sunt o pretioasa cica). Asa ca mi-am luat blugii H&M, ultima pereche de blugi care mi-au ramas buni dupa procesul de slabire, geaca Zara, am pus un maiou inflorat si o cordeluta custom made in zapaceala mea de par care nu vrea sub nicio forma sa arate decent ( saptamana viitoare ma duc la Raul si promit ca urmeaza sa arat prezentabil) si am adaugat la final o curelusa subtirica, argintie, Only. In picioare port adorabilele mele botine Zara.

11 4 5 6 7 8 9 1012So, fetele care va perindati pe aici: nu aveti nevoie de portofele pline ca sa aratati bine! Daca aveti un stil format si sunteti cat de cat creative puteti oricand forma tinute frumoase din haine ieftine. Accesorizarea si mixul fac totul!

Azi dimineata am incercat un stil nou de a-mi aranja parul, in loc sa-l intind cu placa l-am intins cu peria si feonul, aratam ca o diva la final (big, big hair) dar l-am linistit cu ulei de par si fixativ plus ca a mai avut grija si ninsoarea sa ma aduca cu picioarele pe pamant, da vreau sa va intreb, cum arata? Do or don’t?

2 1

14 comments

  1. Io ti-am zis ca-ti sade bine🙂. Asa mult imi place combinatia asta, te-am admirat si pe viu.
    Si imi place cum ti-ai aranjat parul, din partea mea ai un Da! Si machiajul imi place, mai ales sprancenele :D! Te pup!

  2. Mersi Alinush!

  3. Claudia · · Reply

    You look lovely!

    1. Clau, multumesc, esti o scumpa!

  4. Un mare da pentru par si sprancene🙂

    1. 😀 toate meritele lui Vali pentru sprancene😉 Mersi Anca!

  5. Catalina · · Reply

    Ce bine arati,Lavi!Love your style!Coafura te prinde excelent I’d say!

    1. Multumesc Catal! Te pup !

  6. Frumos outfit-ul!😡
    Botinele sunt superbe!

    1. Multumesc Nicoleta, da si eu le ador!🙂

  7. You look great, I like the head band too🙂

  8. Thanks a lot, the head band is handmade🙂

  9. Imi plac amandoua, tinuta si coafura.😉

  10. sprancenele sunt perfecte! eu pun mare pret pe sprancene si as vrea sa stiu si eu o cosmeticiana foarte priceputa la aranjat sprancene:in Alba Iulia sau Sibiu. mare nevoie am de ajutor. eu m am mutat in Alba de 2 ani si nu am gasit o cosmeticiana talentata.

Leave a Reply

