Outfit post

Primavara parca nu mai vrea sa vina…dar o fortam noi. Nu ma mai intereseaza cate grade sunt afara, daca calendarul indica luna Martie pentru mine e clar: a venit primavaraaaaaaa! Eu m-am descotorosit deja de paltoane, bluze groase, fulare si caciuli (de astea nu port da merge bine in context) si am trecut pe setul de primavara- vara, adica pe layering. Cum adica ce e ala? Layeringul inseamna sa construiesti o tinuta din straturi si primavara mi se pare mie ca merge perfect.

Asa ca m-am stratificat din colanti, bluza de corp stramta, camasuta de voal, geaca usoara de primavara & dragele mele cizme Zara pe care imi pare rau ca in curand nu le voi mai putea purta din cauza temperaturii. Pana atunci insa le fortez maxim.

outfit7 outfit1 outfit2 outfit3 outfit4 outfit5 outfit6Trebuie sa va spun ca in 23 Martie voi participa la un curs de Fashion & Beauty PR impreuna cu Laci de la Stil Masculin.ro care se anunta a fi foarte interesant asa ca stay tuned, o sa va povestesc totul🙂

2 comments

  1. Foarte faina tinuta, sunt asa de placute culorile! Ca sa nu mai spun de culoarea parului care imi place la nebunie!! Ma bate gandul sa o incerc si eu😀

  2. Mersi Roxana. Mie mi-a placut mai deschis, cum eram inainte…culoarea asta a fost mai mult o eroare😀 ma bucur ca-ti place insa😛

Leave a Reply

