Geaca de piele- oricand, oricum si aproape oriunde.

Am stabilit deja aici ca geaca de piele e cea mai versatila piesa din garderoba. Primavara asta e aproape imperios necesar sa achizitionezi una daca esti un fashion addict si v-am dat si idei de unde, nu trebuie neaparat sa fie o investitie substantiala.

Da’ cum purtam geaca de piele? Si la ce?

La orice, oricand si aproape oriunde. Daca am denumit-o cea mai versatila atunci asa sa fie si daca mai e si simpluta atunci o puteti lua peste tot.

V-am compus cateva seturi demonstrative ca sa nu ramaneti cu sprancenele ridicate, omul se convinge cand vede. Sper ca acestea sa va convinga, veti vedea cat e de usor de combinat si cat de bine se muleaza pe orice stil.

Casual:

casual leather jacketElegant:

elegant leather jacketOffice:

office leather jacketSport:

sporty leather jacket

3 comments

  1. si mie imi place genul acesta de geaca, mi se pare ca se potriveste la aproape orice !!!😡
    gossipwith-me.blogspot.ro

  2. Da, da, da! Eu sunt dependentă, doar ştii🙂 Foarte faine seturile, love the first one.

Leave a Reply

