Geaca de piele- cea mai versatila piesa din garderoba

Despre gecile de piele s-a scris mult, foarte mult si subiectul nu e inca epuizat. E un element atat de versatil, de necesar si de popular incat e una dintre piesele pe care trebuie sa le ai in garderoba alaturi de camasa alba si rochia neagra. Geaca de piele nu se va demoda niciodata din punctul meu de vedere chiar daca in unele sezoane a fost subclasata de alte elemente. E piesa aia pe care o ai acolo, tot timpul la indemana, tot timpul perfecta la aproape orice tinuta. Geaca mea de piele are aproximativ 5 ani si arata impecabil (se vede putin uzura dar asta ii da frumusete, nu o strica) si chiar daca m-a durut sufletul cand am scos o gramada de bani pentru ea a meritat investitita si o pot declara cea mai longeviva piesa din garderoba mea.

Anul asta mai mult ca niciodata mi-a fost drag de ea si am purtat-o foarte des, in alti ani am neglijat-o total insa categoric, nu am scos-o din calcul. Va sfatuiesc sa va achizitionati o geaca de piele, pe langa ca merge la aproape orice tinuta poate deveni cel mai cool accesoriu din garderoba.

Cand va decideti sa investiti bani in acest obiect vestimentar trebuie sa tineti cont de urmatoarele aspecte: ea trebuie sa fie clasica si sa nu respecte tendinte de sezon, altfel in cativa ani sau chiar anul urmator nu o sa va mai placa (vezi nebunia tintelor), pielea sa fie de calitate foarte buna (altfel se cojeste), culoarea sa fie versatila (chiar daca alegeti o culoarea nebuna aveti grija ca ea sa mearga la orice), croiala sa va avantajeze ( daca o luati extrem de mulata dupa silueta actuala in cativa ani s-ar putea sa nu va mai fie buna), cusaturile sa fie stabile.

Daca sunteti impotriva hainelor de piele sau blana puteti opta pentru o geaca din piele ecologica care nu va rezista la fel de mult insa va fi la fel de frumoasa, eu am una din piele naturala si una din piele ecologica.

Geaca de piele o puteti purta la tinute office, elegante chiar, la tinute sport, casual, la rochite diafane in serile de vara, la tinute rele (rock sau underground) si la tot ce va mai trece prin cap.

Am extras pentru voi cateva optiuni faine din magazinele noastre, unele din piele naturala, unele din piele ecologica, magazinele au oferte bune, aveti de unde alegešŸ™‚

Zara:

zara coat 8 zara coat2 zara coat4 zara coat6 zara coat7 zara coat 5Pull and Bear:

pull and bear coat pull and bear1 pull and bear2 pull and bear3Stradivariu:

stradivarius3 stradivariu stradivarius1 stradivarius2H&M:

hm hm1 hm2Va mai zic un secret, puteti cauta geci de piele in second handuri sau in magazinele vintage online, JuazzShop a avut disponibile niste modele dementiale si foarte ieftine (pana in 200 de lei) in trecut, daca insistati poate mai aducešŸ™‚

Vreau sa stiu de la voi daca detineti o geaca de piele si daca vi se pare indispensabila in garderoba?

5 comments

  1. Ma tot contrazic cu prietenul meu de vreo luna daca sa-mi achizitionez sau nu modelul cu tinte negre de la Zara. In fiecare zi ma hotarasc, si apoi las decizia pe a doua zi, cam asa de complicata e treaba. Stiu ca are tinte, dar am doar 22 de ani, si oricum am un stil mai rockish, si cred ca as purta-o mult timp. Tu crezi ca merita investitia? Iti las un fel de last call, pentru ca ne potrivim foarte mult la tot felul de alegerišŸ™‚ :*

  2. Eu nu am si atatea am probat acum la reduceri, erau super accesibile si inca nu stiu de ce nu mi-am luat pana la urma, una. Cea postata de tine de la Zara, cu materialul acela cu print in fata e dementiala!!!!

  3. Freya, aia cu tine negre mi se pare ca merge si peste ani deoarece nu se supune neaparat trendurilor actuale (tine aurii), e super versatila, mie imi place foarte tare. Eu zic ca meritašŸ˜€

  4. Roxana, aia e o varianta mai…ciudata dar cu siguranta nu treci neobservatašŸ™‚

  5. […] stabilit deja aici ca geaca de piele e cea mai versatila piesa din garderoba. Primavara asta e aproape imperios […]

Leave a Reply

