Bubchen- crema de maini review

Sunt in continua cautare de creme de maini, folosesc o multime pe tot parcursul anului, indiferent ca e vara sau iarna mainile mele sunt mereu uscate si asta pentru ca ma spal foarte des pe maini iar majoritatea sapunurilor imi usuca pielea rau de tot. La birou am cam 3 creme in permanenta desfacuta pe care le alternez si acasa…nici nu le mai tin socoteala🙂.

Zilele trecute in trecere prin DM ma regaseam la standul produselor de bebe (iubesc produsele de bebe, folosesc sampon, gel de dus, crema de corp, aproape toate de bebe) si am gasit cateva cremute foarte faine de la Bubchen, o firma nemteasca de unde am ales o crema protectoare, micuta si draguta, eu am prevazut-o pentru maini. Are 75 de ml, este amblata intr-un tub foarte practic si a costat doar 13-14 lei.

Trebuie sa va zic, it’s za best. Regret tare mult ca nu am descoperit-o la inceputul iernii insa nici acum nu-i tarziu. Imi place la nebunie textura ei, e mai grosuta, asa ca un unt, insa cand o intinzi pe piele textura sa devine light, ideala. Imi place ca nu lasa mainile lipicioase deloc si ca pastreaza senzatia de hidratare pana la urmatoarea spalare. Am folosit-o pe maini, pe picioare dupa pedichiura (inmoaie talpile foarte bine mai ales daca la final pui niste sosete grase pentru efect termo) si pe buze. Are ingrediente ok, doi iritanti chiar la finalul listei, neglijabili din punctul meu de vedere.

Raport cantitate/calitate/pret- excelent. Recomandat!

Zilele astea va mai povestesc de un produs genial din aceeasi gama🙂

bubchen2 bubchen

3 comments

  1. E la fix postarea, tocmai mi se termina crema de acasa (am 2, una la birou, una acasa) si nu stiam ce sa iau. O voi incerca pe asta cred, chiar am incredere in recomandarile tale.

  2. Maria, e geniala, ia-o cu incredere🙂

  3. Lavinia · · Reply

    incerca uleiurile… eu folosesc ulei de argan, dar sunt utile si uleiul de migdale, masline, avocado sau altele. Simplu si efectul ii garantat!🙂

Leave a Reply

